23 mar 2023, 10:11

Такива онакива 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
534 1 22

Пешо е сготвил, изпрал, прострял, сега мие чиниите.

Има време и е удобно за размисъл.

Днешната тема – феминизмът…

хххх

Жените рядко напускат мъжете си. Биологически закон – защо да губят гостоприемника?

хххх

Пускам разни мнения по наболели и неправилни, според властта и слугите й, проблеми…

Четат се – факт…

Но отдолу – тишина. Само понякога някой изказва мнение.

Тишина – наситена със страх…

хххх

Хитрият шопар убеди вълка да приеме исляма…

хххх

Женски проблем:

-     Моят ме изтормози с претенциите си. Да готвя! При това всеки ден. Че и яде неимоверно – понякога по три пъти дневно…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Вики, Дочке!
  • "Пешо е сготвил, изпрал, прострял, сега мие чиниите."
    Браво на Пешо. Щом го умее това няма нужда и да мисли. Ще му го дадат наготово.
  • Това с шопара ми хареса, някои от другите са спорни. Колкото до мълчанието, източните мъдреци са го казали по-добре: "Говори, само ако има с какво да подобриш тишината".
  • Благодаря, Светлана, Георги!
  • Моята тишина е съгласна с твоята позиция. Поздрави!
  • Не ме е страх, честно казано.
    Но виждам, че положението е в самите крайности и не ми се влиза в риторика с фанатизъм, защото той не чува, само говори и винаги е прав...
    Туй, за шоп-ара е мега яко 😋
    Поздравявам те.
  • Нападат ви руснаци?
    Дългата ръка на Кремъл ви настига?
    Ватенки разпространяват руска пропаганда?
    Турското робство е руска измислица?
    Русия хаква европейските избори?
    Путин иска да превземе Европа?
    Сънувате как Путин ви душИ?

    Запазете спокойствие!

    Психиатрична болница "Св. Никола"
    винаги е на ваше разположение.

    За контакти:
    ул. Любен Русев №1
    1113 София, България
    спешно отделение: +359 2 9702 130

    из Нета.
  • Знам един щастлив идиот - полуграмотен, с куци "стихове", смятащ се за умен и патриот...
    Има ги!
  • "ТЕСТ: Ако се справиш с тези въпроси, значи имаш наистина богата обща култура!
    Ти си един истински гений! Браво на теб, страхотен резултат!"

    Обаче никой не ми завижда... защото само аз виждам резултата... Има ли щастливи гении? Аз съм нещастна...

    ПП
    Свободата на словото - да пишеш и казваш каквото искаш и където искаш, не те освобождава от отговорността на последствията от казаното!

    ПП 2
    Преди малко видях много щастливи хора, не приличаха на идиоти. В центъра за АГПСМП им раздаваха метадон, спринцовки и кондоми. ;-(
  • Както отдавна е казал един стар умен човек /не казвам кой, защото съм скромен/ - единственият напълно щастлив на света е идиотът. Седи върху счупена щайга, наметнат с прокъсан чувал, дъвче парче плесенясал хляб, и се вижда на златен трон, в алена мантия, нагъва пуйка с портокали...
  • Дори имам усещането, че повечето хора умишлено не желаят да говорят и разсъждават върху сериозните неща. Сякаш се страхуват като разберат истината, да не се уплашат. И предпочитат да си живеят в илюзията, че светът е това, което им се иска да е.
  • Благодаря, Надя, Пепи, Миг, Смути, Метроном, Акеми!
  • Именно - никой не ме спомена, а е идеалния момент за самореклама.

    Който има желание нека изслуша това https://www.youtube.com/watch?v=gzsX_yBM1J4
    След което, би трябвало да му станат по-ясни процесите в момента.
    В процеса на интервюто се засяга и това за което си говорим тук в момента - цензурата.
  • Е, бре, и ти на всяко гърне мерудия Щом се имаш за празноглав и се буташ у тълпата
    Иначе, не знам теб кой те е споменавал.
  • ''празноглавите говорят по много и на висок глас'' - тъй де, затуй не си мълча аз.
    Лая месеца и въртя кривака... файда, йок.
  • Понякога тишината е, защото на човек му писва да дипли едно и също, но без всякакъв резултат.
    Съгласна съм с Надето, празноглавите говорят по много и на висок глас. Умните, говорят само когато трябва, сбито и по същество.
    А Пешо, явно, мисли какво ли е обратното на феминизма
  • В ново-деМкратичната информационна среда цари жестока цензура ! Я си изразил мнение различно от еврогейската позиция и цък алгоритъма или администратора на новинарския сайт или форум и те е изтрил! Искаш да гледаш руска телевизия - кабелният оператор казва: "Не може и точка!" ..... С няколко думи сбъдна се : "Войната е мир , свободата е робство , а НЕВЕЖЕСТВОТО - РЪКОВОДНА СИЛА!" . .....Няма да се учудя ако и в откровения започнат да трият различните !
  • Е, не съм съгласна, Акеми! Празноглавите винаги имат какво да кажат. С апломб и рупор.
  • Не са наплашени, просто са празноглави и няма какво да кажат.
  • Не му трябва и време за размисъл на Пешо, защото веднага ще почне да мисли за глупости!
  • И по-голяма тишина ще става. Диктатурата на нео-либерализна скоро ще блесне в цялата си прелест.
    И аз не разбирам, защо се плашат тия хора, но е факт.
    Сега се плашат да говорят, след време и да мислят.
  • Приятел на мъжа ми с фолклорен ансамбъл бил в България след промените ми обясняваше колко са потиснати, свити и наплашени българите. Казвам му:
    — Е, аз такава ли съм?
    — А, а ти си наша...
    Та и сръбкиня излязох. Страх ме е само от безразличието.
Propuestas
: ??:??