7 dic 2023, 6:04

Технически анализ 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
332 5 13

Изкуственият интелект е проблем за немислещите.

 

Колкото по-малко мислим,толкова повече забравяме мислите си. 

 

Една идея възниква,когато намира безидеен терен за развитие. 

 

Колкото повече, толкова по-малко:коефициент на безполезна действителност.

 

 

 

 

 

 

 

 

© Стойчо Станев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Напредваме бързо, свирепо почти...
    Голям шум за нещо като ИИ,което е все още проекция, защото дори очите понякога биват измамени!
    Благодаря за коментара, Пепи!
  • "Колкото по-малко мислим, толкова повече забравяме мислите си"
    Значи съм почти ИИ! Защото понякога и единствената си мисъл забравям Алгоритъмът ми не приема мисли, само формули...
  • Благодаря за Любими, Иван!🙏
  • Значи целта е постигната!🙂
  • Дали ИИ подозира, че има немислящи....самоизключвам се, защото се замислих над въпроса си
  • Благодаря за коментарите и оценките,Валентина, Младен, Даниела и Ники!
    Благодаря за Любими, Ана!
  • Браво, Стойчо!
    Чудесни са!
  • Няма как ИИ да няма вградени слабости, които да го правят от необективен до опасен!
  • Мнного мъдри сентенции, Стойчо. Поздравление!
    Права е Миночка за изкуственият интелект. Типичен случай на дете-канибал, което ще изяде родителя си.

    "Една идея възниква,когато намира безидеен терен за развитие."

    Шашкаща истина!
  • Колкото повече, толкова по-малко:коефициент на безполезна действителност.
  • Благодаря за коментара,Георги!🙏
    Благодаря за коментара, Миночка!🙏
    Благодаря за Любими, Виктория!🙏
  • Колкото повече мислиш, толкова по зле се чувстваш. А този изкуствен интелект, ще се окаже гробокопачът на цивилизацията. Хареса ми, Стойчо!
  • Добри са.
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??