17 may 2007, 21:28

Телефонна мафия 

  Prosa
888 0 6
2 мин за четене
Телефонна мафия

  • - Ало?
  • - Ничо търся.
  • - Няма го. Кой го търси?
  • - Един негов роднина. От много години не сме се чували. Исках да го изненадам.
  • - Кой роднина?
  • - От провинцията.
  • - От Врачанско ли?
  • - Да.
  • - Сръбко ти ли си?
  • - Да. Аз съм.
  • - Виждаш ли как се сетих? Той много ми е говорил за тебе. Така ще се зарадва като му кажа. Само, че ми е казвал, че ти е бил нетипично тънък гласа, а сега...?
  • - Нещо съм болен. Прегракнал съм и затова...
  • - А-ха.
  • - Исках да го помоля да ми услужи с някакви пари. Много съм го закъсал. И както не съм добре... До два дена ще му ги върна. Започнах един бизнес с лагери. Много рядко се намират, но са много търсени. Ще ги купя почти без пари, а ще ги продам по 2000 лв. единия. Искам да му помогна и на Ничо. Той е толкова добър и отзивчив. Нека ми даде колкото има, а аз стократно ще му се отплатя. Нали сме приятели, защо да не му помогна и на него, както сме правили като млади? Ех, какви времена бяха! Какви приятелства! С него какви мигове сме преживели! Слушай, кажи на Ничо, че Сръбко от Врачанско го е търсил, той знае... кажи му каквото ти казах и аз ще се обадя утре пак, за да се разберем за парите и ще пратя един приятел да ги вземе, защото аз съм много болен. Ще се оправя, но сега не мога да излизам. Ще дойде момчето, вие ще го видите - много честно момче е, няма да се притеснявате и до два дена, максимум три, ще си вземете парите с печалбата. Ако ми дадете 2000 лв., ще ви донеса други ден 13500 лв. Чу ли булка?
  • - Да, да чух.
  • - Добре, така да му кажеш на Ничо! Чу ли?
  • - Да, да.
  • - Ако повече даде, още повече ще вземе! Разбра ли?
  • - Да, да.
  • - Така, че във ваш интерес е да дадете максимално колкото имате. Разбираш ли ме?
  • - Да, да, ще му кажа.
  • - Добре, хайде, аз утре ще пратя момчето. А вие къде живеехте, че не съм идвал от години и не мога да си спомня точно?
  • - На „Братя Миладинови" 18. На втория етаж. Там между кръстовището и градинката точно. Сещаш ли се? Ако не, някой ще попиташ! Долу на портиера ще кажеш, че Златкови търсиш и той ще те пусне, аз ще го предупредя.
  • - Ще го намеря! Добре, хайде, до утре!
  • - До утре! Ще чакаме с нетърпение! Благодаря, че се обади!

Поздравявам всички Ви с днешния празник, 17 май, международния ден на телекомуникациите :)!!!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Какво ли няма по света !
  • Една пък идваше при мене да събира помощи за болни деца. Всеки месец, родовно й давах по 2 лева. Станахме приятелки. Веднъж имах ученик, момента, а нямах дребни пари да й дам. Дадох й 10 и каза, че ще ги развали и ще ми върне 8 лева. И още ги връща. Не знам, ако нейно дете или внуче се разболее и се наложи така с просене да събира пари и никой да не й дава, как ще се чувства?
    Понякога сама се смея над себе си, че лесно съм се отървала.
  • Радвам се, че те прочетох и коментарите също!!! Благодаря ти!!!
  • Интересно поднесена част от действителността. Но по ти отиват веселите разкази, Мими!!! Поздрави!!!
  • Честит празник! То това с лагерите, ремъците и игли ...за не знам какво си е от старата мафияотпреди 2002 ли? Сега се усъвършенства по всички правила на играта
  • Честит празник!!!
    Тези дето се обаждат за лагерите ги знам, само не знам какво има на „Братя Миладинови" 18 - надявам се да е полицията.
    Интересно разказана реалност.

    Поздрав и усмивка.
Propuestas
: ??:??