15 oct 2018, 8:11

Тезиси на закон Негов 

  Prosa
374 3 4
2 мин за четене

…И беше тъмно, и беше мокро, и беше блато, и беше шумно, и беше хаос…

А сред Хаоса се носеха всякакви черни сили, които трупаха излишъци и подлъгваха душите хорски да вярват не в Спасителя с филията мас, а в други неща някакви…

И тогава се появи Той.  Извади от калта този и онзи, вдъхна лице и мерак на намерените, пусна им навитата пружина на Словото…

После направи Хаоса удобен, откри магистрали, санира панели, сложи покриви на зали и салончета, премахна мачкащите душите пари и насочи човеците към духа и глада.

И навсякъде успяаше да бъде – и ленти да реже, и пияни началници да целува, и копки да прави, и с парче хляб от погачата гладни девойки да храни, и средства обществени от своя джоб да вади, та милостиво да дарява, и карти с бизнесприятели да играе, а после печалби от тях да прибира, пък загубите на народа да прехвърля…

Футболистите на ритнитопка учеше, тенисисти наставляваше, земеделци указанията му как се сади пиперо приемаха, а гражданите тихо стояха, да не го ядосат, щото после…

А джурналята кротко поглъщаха напоителните му ценни указания, за бъдещите поколения записваха, в краката му тихо седяха, мускула му държаха, а камерите от лицето му не махаха…

„И да нямаш друг специалист по всичко, освен мен!

Цял ден работи, всяка вечер мен на екрана гледай и влюбено слушай!

Не кради, че няма да има за нужните хора!

 Не лъжи, докато аз съм тук!

Ако имаш две ризи – купи си друга и предай трите за данък в хазната Ми!

Запомни: за всичко ония предните са виновни! И навред е в кал, само Аз съм цял в бяло!

Което каже новият Голям бял брат – то е Пътя, Истината и Живота!

Не питай какво правим с парите ти, питай се колко още ще дадеш днес, и утре, и после…

И да имам грешка – тя е вярна! Само веднъж бях сгрешил, но се оказа, че съм сгрешил – не съм бил сгрешил…

Държавата е твоя Майка, Аз съм твой Баща – послушни мои деца да станете…

Радвай се, че Аз съм твой Вожд, защото можеше някоя от десните ми ръце да е…

Труди се, моли се, вярвай, възвисявай се по-бързо след пенсионирането – за да пестиш пари на държавата и нас…

И всеки ден започвай и завършвай с молитва: „Отче наш, що си в Банкя, да се свети името Ти и стореното от Теб – лот 1, лот 2, лот 3, зали и санирания, здравна реформа, пенсионен път към Рая, просветен полет в пропастта, възход на сбърканяците, трите милиарда в сухо… Да даде Бог по-бързо делото си да свършиш, та народа български да спасиш – кой нагоре, кой на запад…“

В името Мое, Аз да ви пазя!

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Покана - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??