26 jul 2019, 8:06

То си е за бяс 

  Prosa » De humor
471 4 14
3 мин за четене

Вбеси се… И как няма да се вбеси. Изпусна телефона си. Само да погледне кой звъни – с една ръка го взе, с другата оправяше рисунъка на веждите, а няма три ръце, та се наложи да хване телефона лефтерната, а взе, че изпусна и италианската чантичка, която пък падна върху френските обувки и без малко да одраска лака им...

Телефонът издрънча върху новичките керамични плочки, специална поръчка чак от Норвегия и… Натам е ясно. Събра му парчетата, сглоби ги. Три части – дори тя успя да намери коя къде е. И тогава видя, че е изключен…

Огледа се. В голямото антре нямаше никого. Освен кокерът, ама той по-зле и от мъжа й. Хем полза няма, хем и да му ръмжи – все тая. Най-много да я оближе и закуси отново с фасадната украса…

Сети се, че има някакъв код. Остави другото, ами взе, та го намери и набра. Третото чудо се обяви със звънкане. И телефонът заработи…

Обаче… Някак си непълноценно оставаше изживяването. Някак си семпло, някак си сухо, някак си непълноценно.

Пак се огледа… Не, няма го оня… Май е отишъл да измие чашката й от кафе. Барем това да стори, щото в правенето на скъпоценната напитка хич го нямаше.

Но пък сега… Все едно опитен ловец на слонове в Африка да се озове в селско поле с врабчета… Не знае къде да стреля, няма подходяща мишена, няма и ищах за гърмене. По врабци с картечница и огнемет… Ха!

Ама като го срещне – оня ще отнесе всичко. И за телефона, и за ненавременното си спасение. Че няма тя да е виновна, я… Тя никога и за нищо не е виновна. Не е била и няма да бъде! Виновни са другите – тия наоколо /особено оня!/, тия по-надалеч, светът и реалността… Които си позволяват да бъдат различни от представите й. Как така?! Тя иска нещо – значи, че то трябва да е така… Ама не можело, викат й. Кои сте вие, дето ще кажете, че не може? Щом тя го иска – значи трябва! Не може, а трябва…

А оня…

Виновен е за всичко. И за телефона. Най-напред, че го нямаше, когато тоя телефон падна. Не, не тя го изпусна – той падна. А оня е виновен, задето явно е предчувствал катастрофата и е избягал. Пък неговото място е тук – под ръка. За да поеме отговорността и вината си. И най-напред вината. Защото ако нещо е станало добре – отговорността и похвалите са за нея, естествено. Обаче…

Ух, че бърза… Има среща с приятелки – преди половин час. Е, нормално закъснява. То и те сигурно още не са на терасата пред кафенето. Ходенето навреме е плебейска черта, аристократките могат и трябва да закъсняват. Не с тълпата, а по своему, когато всичко е стихнало и цялото внимание може да бъде насочено към тях…

Иначе… В масата… Ужас! То си е за бяс…

Както и падането на телефона…

Има време, ще успее да си направя загрявката с малко скандалче. Я да види оня какво се случва на виновниците… Ама ха…

 

 

 

На гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Вася!
  • Браво! Честно казано, има още какво да се каже по въпроса. Много принцеси се навъдиха в последно време, пък принцовете явно са кът...
  • Благодаря, Сиси!
  • Поздрави !!!
  • Благодаря, Валя, Елена!
  • Ех, тези жени, винаги си намират виновен
  • Един мъж оставиш ли го без тормоз и контрол - ойде коня в ряката!
    Сократ като неговата още от портата го е почвала с гръмотевици и тенджери и тигани, я каква философия ни е оставил! 😅!

    Всеки мъж си е заслужил по презумпция бесовете женски!
  • Благодаря, Красе!
  • Каква може да е причината един мозък да се занимава с това... на мен 3 мин ми дойдоха в повече , а ти Генек, казваш че е бяс... даже и той свършва понякога... И аз се опитах да съм хумористична...
  • Благодаря, Ники!
    Мариана, при мен няма подозрения, а убеденост. Заподозря ли нещо - значи е така. Ака не е така - ами да е така...
  • "На кривата ракета космоса и е крив"!
    Все трябва да има някои виновен!
    Поздрави, Георги!
    Хем забавно, хем не е!
    Умееш да съединяваш, отделните фрагменти, в една цялост!
  • Благодаря, Надя, Пепи, Мариана, Ангелче!
    Бе, то само женски отзиви... Защо ли ви привлича? Нещо близко, нещо свое, нещо...
    Мълча, мълча...
  • Удоволствието е в загрявката, останалото е поредният пирон в ковчега на мъртвеца!
  • Така е, сенсей, за бяс си е, но и да беснеем "фасадите" - шарени и кухи, се множат...И "ония" също.
Propuestas
: ??:??