6 jun 2023, 8:42

Той + тя / и ангелите 

  Prosa
157 0 0
1 мин за четене

ТОЙ попита Ангела си: - Дим, по какво се различавам от Господа!?

Дим отговори: - Първо ще ти кажа по какво си приличате. И Ти, и Аз и всички хора имат Свободата да са Творци, Създатели на своята Реалност. Всевишният също е Създател. Той създаде този Свят, безкрайното Пространство и Материята. Той създаде Разум. Той е Разум, Висш Разум! И това е общото - всички ние сме Творци.

А разликата е в това, че Господ може да се спусне до теб и да влезе в твоя Свят, да погледне на всичко, което чувстваш и виждаш с твоите очи! Да, да, той може да види твоят крехък мъничък Свят и напълно да те разбере. Всичките ти терзания, страхове. Той разбира самотата ти, твоята борба в този Свят!

Но ТИ не си способен да се въздигнеш до Него и да разбереш промисълът Божий! Не можеш да Го постигнеш! Това могат Ангелите и то не до Абсолюта... Един ден ще разбереш всичко!

Но ТИ си Свободен и знай, че за теб винаги ще има Център, за който може да се хванеш и да бъдеш безгрижен...

УПОВАВАЙ, МОЛИ СЕ И БЪДИ БЛАГОДАРЕН! И ТОВА Е СПАСЕНИЕТО! БОГ Е НЕ САМО ЛЮБОВ, НО И ПРЕДИ ВСИЧКО СПРАВЕДЛИВОСТ. АМИН. 

© Георги Бенчев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??