17 ago 2022, 11:00

Туй и онуй 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
189 0 3
3 мин за четене

Говорителката: „… Нападателят бил застрелян и убит от полицията“…

Превели директно, без да търсят смисъл…

хххх

Времето лекува, но до определена възраст…

хххх

Узрелите плодове на мисълта горчат…

хххх

Пресетих се за случка от близкото минало. Препълнен автобус, кондукторката – ниска, трътлеста, мазохистка явно, се вре между мачкащите я люлеещи се пътници. Подавам й парите: „Заповядайте, девойче!“.

Отговаря бясно: „Аз не съм девойче!“. Извинявам се: „Честито тогава!“.

Тя изчезва, а аз си мисля колко ли е зле със зрението и личния живот жертвоготовно помогналият й…

хххх

Извънземните са отвлекли Гешев или се е анихилирал…

Иначе не мога да си обясня отсъствието на настървените му противници и изчезването на убийственото за правосъдието ни проблемно ченге от общественото пространство и медиите…

хххх

Все още се чудя на всеобщото оглупяване и подчинението пред лъжите на медиите.

Продължават ли, продължават да тъпчат главите човешки с фейкове – как руснаците били виновни за обстрелите на Запорожката АЕЦ.

Макар руснаците да са В нея и около нея?!

Слушам Зеленски – ах лоши руснаци, ах, ще гръмне централата ах…

А кой я обстрелва?

Ни дума!

Пък може и да не помни - кокаинът…

Но пропагандата продължава, а тъпанарите… За патетата и горещите лайна казах вече…

хххх

Белите пътечки отвеждат остатъците от мозъка нейде в черната пропаст на безвремието, но и това не обяснява страстното желание на Зеленски да порази АЕЦ Запорожие. Не дай си, Боже, американците да улучат централата…

Както каза /на руски!/ един от неговите говорители: „За украинците ще е зле, ама за руснаците повече“…

Е, да признаем – снарядите падат ДО централата. Наредилите обстрела и стрелящите /някой все още да мисли, че са украинци?/ явно имат определена цел. Да принудят руснаците да се махнат…

А ония взели, че претърсили централата. 40 000 тона радиоактивни отпадъци и някои нещица, които показват – Украйна е била доста близо до получаването на ядрен статус…

И беше права Нюланд, когато в Конгреса с треперещ глас каза, че има неща, които руснаците не бива да намират…

Само дето вече са налице…

хххх

Шефът на „Пфайзер“ се оплака, че бил заразен от ковид. След 4 /четири!/ ваксини…

Иде нова вълна от заразата…

Ваксинирайте се – парите винаги трябват…

хххх

Навърши се година, откакто американците излетяха от Кабул със самолети, от които се ронеха хора…

И медиите съобщиха – за този срок са убити над 300 деца от противопехотни мини.

Но нито дума КОЙ е разставил тези мини и убива  все още – след година уж мир…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??