Тази нощ ти ме заведе в един неземно красив свят.И толкова силно те усещах в себе си аз.Не ме интересуваше какво се случва,с тебе бяхме сами-само ти и аз.Тялото ми докосваше твоето,усещах как пари кожата ти.Всеки допир ме караше да изпадам в екстаз...Усещах целувките ти по цялото ми тяло,леко хапеше шията ми.Когато лежахме там накрая,напълно голи ти прошепна нещо в ухото ми.Няма да кажа какво беше,но то отново разпали страстта..Започнахме да усещаме удоволствия за каквито някой може само да си мечтае.А пръстите ни през цялото време бяха вплетени едни в други,в тъмната стая не се виждаше нищо,чуваха се единствено стоновете,които издавахме от удоволствие.С дива страст се целувахме,и се милвахме по-нежно от деца.Проблясваха само силните пламъчета в очите ти,а това ме караше да се побърквам!Пръстите ти галеха цялото ми тяло и мислях,че така мога да продължа цяла вечност без да спирам!!!Леко те гъделичках с косата си,която ти внимателно отмяташе назад,а после ме сграбчваше и ме мяташе под себе си..Тази нощ ти ми подари неземни удоволствия,които едва ли биха могли да се опишат с думи!Тази нощ с теб правихме не само секс,а истинска любов!!!
Айййдеее.Да,такива коментари очаквах!
Виж писателче,говориш за някъква двойка,ама не си я поставил-моля,поправи грешката.Пък за секса ми моля...айде ся,той не е разказ,който току що си прочел.Това че не съм успяла да го опиша не значи,че не умея да го правя.
Поздравче,благодаря за коментара-много точно,ясно и красноречиво.
Хахах,еее тъкмо си мислех,че никой няма да хареса такова нещо.Реших,че ще има коментари от сорта на-"Ади,как можа да напишеш такава пошлотия!",например.
Радвам се,че разказа ти е харесал.Емоционалност е нормално да има,защото аз съм такава-емоционална.Иначе...аз бих го оценила с 4 принципно,защото не е особено добър.Мисля,че можех повечко да се постарая..Някък,представях си много неща обаче нещо точните думи ми се губеха.
Мерси за коментарчето и за високата оценка!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.