2 mar 2020, 1:57

В ръцете ти листенце алено съм 

  Prosa » Relatos
483 2 17
1 мин за четене

В ръцете ти листенце алено съм

 

 

                 Ще се надигнат гърдите ти... Силни... Но чувствено мускусно ще е. Сън. И нищо. Нищо не ще ме спаси от близостта ти. Дива. А листенца от рози в алено ще покрият леглото ни. Искащи. И разпилени коси ще паднат по раменете ми. Тъмни. Ще ме видиш до теб. Беззащитна. И не извивки, а нежна песен ще покоси краката ти. В миг олюлян ще се чудиш "Красива си!" ти ли прошепна без думи, но ясен.

                 А гърдите ти... Ще ме искат ли... Искат. И неприкрита страст ще пръсне въздишки. От устните ти молещи над мен. И ще се впия в тях. Плахо. В капчици обвита от допира ти. Ще блесна. Листенце крехко в парещи ръце. Ще се изгубя. Някъде. Рееща се. И ще чувствам само тялото ти. Огромен. Плашещ ураган. Но в ухания на влюбен мъж завихрил ме. Да спра. Да не отлитам при всеки нов полъх. Омаяна пак. От ефира. Синия.

 

 

   

 

 

 

© Светла Асенова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • 😀😀😀 ...
    Чакам с нетърпение...
  • Lia, ако съм те вдъхновила да напишеш нещо, то това е прекрасно... 🌹
    Прегръдки...
    Гавраил...
    И ти като всички мъже... 😋
    Така приятно ми е да чувствам подкрепата ти...
    Благодаря ти!
  • Не че не обичам музиката но пред извивките някъде ми се губи.
  • Още по- хубаво е,че лично аз си ги пиша от сърце. Това, си беше време за самореклама. Да ме извинят модераторите.🌺🌺🌺 А сериозно, чудесни образи ми завладяха съзнанието след прочита,Светле...Кой знае на къде ще литнат пръстчетата ми...Така де, перото. Ала ти винаги си си била нежна по призвание, като пауново перо галещо сетивата. Не изоставяй тази си муза, всеки има нужда от такава нежност, та дори и само претворена в редове.
  • Благодаря ти, Lia! ❤
    Толкова е хубаво да чуеш от някой такива думи...
  • Пленително и...изкушаващо за отговор в действие. 😄🌺😊 Напоследък много ми харесва това,че от поезия с нежност и вихър си в проза... Вдъхновяват редовете ти за различни цветни вълнения. Продължавай все така,Светле и поздрави !
  • 😀😀😀 ...
    Марко...
    Приятно ми е да разбера, какво мисли един мъж за моите писания...
    Благодаря ти!
  • Много красиво писание! Удоволствие бе да го прочета. Но имам предчувствие. По скоро видение. Главната героиня е уж тиха и плаха но усещането ми за нея е като за събуждащ се ураган, див и безмилостен, готов да издуха оня с издигнатите и силни гърди и да го превърне в една безсилна и безпомощна твар. .
  • Умничка си ми ти... 😜
  • Бях забравила звездичките.. Но си спомних 🌼
  • Благодаря ти, Деничка! 🙂
    Само малко...
  • Ммм.. Романтично, но и еротично ☺️😊🌹💐
  • Благодаря ти, Наденце... ❤
    Щом съм разнежила и теб, радостта ми е голяма...
  • Караш ме да захвърля доспехите и да чувствам...Уязвима съм и ми е студено...
  • Благодаря ти, Марианка! ❤
    Ние с мъжете винаги сме си говорили на различни езици...
  • Краси... 😀😀😀
    Ако се включат психоаналитиците, ще стане страшно...
    Много си сладка...
    Благодаря ти!
  • Да се включат психоаналитиците и хора с подобни преживявания - хем се рееш, хем се губиш... а и диетолози също ако има, синоптици, айде без природозащитници този път, ама стига късате розите, едно листенце може, ама цялото легло...
Propuestas
: ??:??