3 jun 2019, 0:05

Внимавай какво си пожелаваш 

  Prosa » De humor
447 0 7
8 мин за четене
  • Лежа си на плажа.Слънце, шум на вълни. Идилия! От време на време я нарушават подвиквания „ Излизай вече от водата” и детски протести и молби за още малко. Рея се на границата между реалността и съня. Мелодия ме изтръгва от там. Заслушвам се. „ I am feel, I , m growing older” … О, Боже! Телефонът ми! Скорпионс ми пеят, че остарявам, докато ровя из плажната чанта, за да открия досаждащата ми вещ. Питам се защо точно това съм избрала да чувам по много пъти на ден?! Не, че не е вярно, но многократното напомняне на факта е доста подтискащо. Трябва да сменя мелодията с нещо по оптимистично. Най-после откривам телефона.
  • - Да?

    Вместо обичайното „Здрасти” от приятели или по-дистанцираното „Добър ден” от не дотам близки чувам:

    - Абе, ти ‘що не си си в къщи? Поне да беше си включила местопожението, че стават грешки.

    Стъписвам се. Коя е тая нахална особа? За какви грешки става въпрос? От другата страна са осъзнали, че тъпея и се чудя как да реагирам, та ми помагат с нова информация.
    - Кръстницата ти фея съм.
    ?! Ооо! Фея! Кръстница!... Поразсънила съм се малко. Явно някой ще се забавлява за моя сметка. Решавам да се включа.
    - Здравей, кръстнице!
    -Къде искаш коня и принца? У вас или тук? - чува се гласът от телефона.
    - Тук. На почивка съм още няколко дни... Знаеш ли, на плажа съм, за сред пясъка не е ли по- подходящо камила... Като се замисля пък, на камилата и подхожда арабски шейх.
    - Оооооох, от къде ми се падат все такива, дето си променят желанията? Преди искаше принц на кон... Добре де, добре! Нека да е шейх на камила. Обаче, откакто смятат петрола за злато, шейховете доста се търсят. То затова им разрешиха и многоженство, че са в недостиг. И...
    Усещам леко колебание в гласа.
    - Какво?
    - Ами поради възрастта ти...
    Какъв нетактичен намек като за фея!
    -
    Какво поради възрастта ми? Добре де! Какво?
    - Съжалявам обачее ... ще си четвъртата съжителка на шейха.
    - Голяма работа! Четвърта? Има ли значение?
    -Ами ще се грижиш за него: основно ще му готвиш. Другите функции вече са заети.
    Стига бе! Че аз готв
    я, без да ми го е осигурявала фея. Ама все пак да не бягам от изпълняващи се вълшебства. Пък и нали любовта на мъжа минава през стомаха…

    Затварям телефона, поглеждам на другата страна и ... до мен невъзмутимо стои камила. Между двете гърбици е провесено въженце. Към единия му край е привързана кутия на черно – бели квадрати, а към другия някакъв свитък. Вижда се нещо написано върху свитъка.”Инструкции за грижи за двугърби камили”. Шашната съм е меко казано. След първоначалното ошашавяне, объркване, учудване се окопитвам и набирам последния от контактите.

  • - Отдел вълшебства. Българска секция- чувам отсреща познатия вече глас.
  • - Здравей кръстнице! Благодаря за камилата, ама исках шейх, не шах!
  • - Оххх, претрупани сме, понякога комуникаторът се бъгва – чувам леко сконфузеното й оправдание. Пък и тъкмо се втурнеш да осъществяваш нещо и хоп - вече не го искат. И така, хабим време, вълшебни ресурси.....Извинявай!
  • - Ще получа ли все пак шейх? –прекъсвам оправданията, че не се знае колко ще продължат, а таксата за разговор с отдел вълшебства не ми е известна.
  • -Извинения от отдела. Да, разбира се! Като компенсация си пожелай още нещо. И нали разбра – за шейха грижи, основно осигуряване на храна.
  • - Амииии....Замислям се за момент каква да е компенсацията. Нека да е нещо по- практично. - Климатик в кухнята. Нали ще готвя често. Още не съм чула отговора на феята и някакъв мъж се спира до мен.
  • - Здравей! Изпраща ме феята. Приятно ми е... и т.н.
  • ...След няколко дни се прибирам в къщи, носейки освен багажа, с който тръгнах и кутия за шах. Придружават ме камилата и разбира се шейха. Вече не се учудвам особено на почти нищо, но съм приятно изненадана - в кухнята е монтиран климатик.
  • ....
    Благодарение на инструкциите и на климатичните промени камилата преживя зимата на паркинга пред блока. Шейхът си е на дивана пред телевизора. Апчих! – а, кихането ми е от климатика . Независимо от леката настинка, климатикът ше е единственото нещо, получено от феята, което ще задържа. А, и шАха. За камилата и шейха съм пуснала обява в нета. Добре, че уточних, че могат да ги вземат и поотделно. Към камилата проявява интерес някаква организация за защита на животните. Очаквам скоро да се обади някой и за шейха.

© Blue Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Много свежо и поучително Но ако започнем по-описателно да си предаваме желанията, то на феите ще трябва да започнат да им плащат вредни Определено ме развесели.
  • Благодаря, Джон! Марко, струва си да се замисля как биха протекли нещата със слон и махараджа. Краси- телефона на лични. Грег, камилата ще е за теб, защото пишеш хубаво, пък и така отговорността за животинката ще е персонална, не размита, както би било ако я вземе някаква организация.
  • За камилата пиша, ако още е налична може да ми я пратиш. 😀😀😀
    Забавно и оригинално. Удоволствие беше да прочета.
  • !
  • Ще внимавам много, Блу! Но, моля те, дай някакви контакти за връзка с отдел вълшебства... не знам с колко коне разполагат, но за 500 ще намеря място . Развлекателно! Поздрави
  • Забавно ! Добре, че желанието не е слон и махараджа. Щеше да усмърди на къри кухнята, а на слона да търси зоопарк или цирк.
  • свежо както винаги
Propuestas
: ??:??