- Да?
Вместо обичайното „Здрасти” от приятели или по-дистанцираното „Добър ден” от не дотам близки чувам:
- Абе, ти ‘що не си си в къщи? Поне да беше си включила местопожението, че стават грешки.
Стъписвам се. Коя е тая нахална особа? За какви грешки става въпрос? От другата страна са осъзнали, че тъпея и се чудя как да реагирам, та ми помагат с нова информация.
- Кръстницата ти фея съм.
?! Ооо! Фея! Кръстница!... Поразсънила съм се малко. Явно някой ще се забавлява за моя сметка. Решавам да се включа.
- Здравей, кръстнице!
-Къде искаш коня и принца? У вас или тук? - чува се гласът от телефона.
- Тук. На почивка съм още няколко дни... Знаеш ли, на плажа съм, за сред пясъка не е ли по- подходящо камила... Като се замисля пък, на камилата и подхожда арабски шейх.
- Оооооох, от къде ми се падат все такива, дето си променят желанията? Преди искаше принц на кон... Добре де, добре! Нека да е шейх на камила. Обаче, откакто смятат петрола за злато, шейховете доста се търсят. То затова им разрешиха и многоженство, че са в недостиг. И...
Усещам леко колебание в гласа.
- Какво?
- Ами поради възрастта ти...
Какъв нетактичен намек като за фея!
- Какво поради възрастта ми? Добре де! Какво?
- Съжалявам обачее ... ще си четвъртата съжителка на шейха.
- Голяма работа! Четвърта? Има ли значение?
-Ами ще се грижиш за него: основно ще му готвиш. Другите функции вече са заети.
Стига бе! Че аз готвя, без да ми го е осигурявала фея. Ама все пак да не бягам от изпълняващи се вълшебства. Пък и нали любовта на мъжа минава през стомаха…
Затварям телефона, поглеждам на другата страна и ... до мен невъзмутимо стои камила. Между двете гърбици е провесено въженце. Към единия му край е привързана кутия на черно – бели квадрати, а към другия някакъв свитък. Вижда се нещо написано върху свитъка.”Инструкции за грижи за двугърби камили”. Шашната съм е меко казано. След първоначалното ошашавяне, объркване, учудване се окопитвам и набирам последния от контактите.
....
Благодарение на инструкциите и на климатичните промени камилата преживя зимата на паркинга пред блока. Шейхът си е на дивана пред телевизора. Апчих! – а, кихането ми е от климатика . Независимо от леката настинка, климатикът ше е единственото нещо, получено от феята, което ще задържа. А, и шАха. За камилата и шейха съм пуснала обява в нета. Добре, че уточних, че могат да ги вземат и поотделно. Към камилата проявява интерес някаква организация за защита на животните. Очаквам скоро да се обади някой и за шейха.
© Blue Всички права запазени