7 nov 2020, 18:34

Вярвате или не...29 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
339 0 0
1 мин за четене

                                                                     Бащин съвет

                    

             Майка води разговор по телефона със сина си, който е студент в столицата. Бащата седи във фотьойла, чете вестник и същевременно надава ухо на разговора. Накрая, като всяка майка, тя дава своите напътствия и съвети на вече порасналия син:

            - Да се храниш, мама, да не стоиш гладен. Да се обличаш добре, да не настинеш, че тоя сатана - коронавирус, дето изплаши целия свят, това чака. Навън като излезеш, винаги бъди с маска на лицето, с ръкавици на ръцете. Да се пазиш много мама!

            Бащата решава, че е време да се намеси в заръките и добавя така, че да го чуе сина му по майчиния телефон:

            - Освен с маска, ръкавици и с презарвативи в джоба, сине, че ония дяволи, братовчедите на сатаната, спин и него подобните, дебнат такива като тебе - млади и зелени. От сатаната ще ти потече носа, но от братовчедите може да не чуеш на героя гласа...!?

                 

                                                                Сага за двата бастуна

                                                                     / епизод 12 /

                         

            Единият, рано - рано сутринта, проверява жизненото състояние на другия, провиквайки се към притихналата му къща:

          - Наборе-е, ей наборе, жив ли си, бе джанъм?

          - Жив съм, жив съм! - обажда се другият и се показва на прозореца. - Какво има?

          - А, бе, рекох да те питам, дали гледа снощи какво каза докторът, дето е шеф на ,,Пирогов".

          - Гледах го, но го хванах накрая. Ама той е доцент, не е доктор. Може и професор да беше!

          - Доцент, доктор, професор, все тая, бе джанъм. Разликата е когато отидеш при тях и трябва да им плащаш!

          - Та какво викаш каза?

          - Каза, че коронавирусът не бил като венерическите болести и се разпространявал дифузно.

          - Какво ще рече туй дифузно, бе наборе?

          - Ей тъй, като говориш, кихаш, кашляш и другия не е на два метра разстояние го заразяваш и ракийцата му остава друг да е пие.

          - Ти остави ракийцата, ами добре, че тия болести, венерическите де, не се разпространяват като коронавируса, ептен щеше да е закъсаме с възпроизводството, оттам щеше да се затрием и като народ.

          - Верно, ей верно, а за да се предпазим от тях, вместо с маски на лицето, щеше да ходим с презарвативи на главите...!?

© Никола Яндов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??