Сага за двата бастуна
епизод 57
Селското кафене. На масата, от току - що сервираните кафета, се издига ароматна пара. Двата бастуна са седнали един срещу друг. Разговарят:
- Казвал съм ти, наборе, преди, казвам ти и сега, че един ден пенсионерите ще бъдат хора на почит и уважение с големи пенсии!
- И кога ще стане тая работа, джанъм?
- Това ще го кажат идните поколения!?
епизод 58
- Наборе, съобщиха по телевизията, че СЗО отменила карантината за ковида! Ама, докато стане тая работа, много народ изгоря от тоя ковид, наборе, много!
- Защо така, бе джанъм, нали ги лекуваха?
- Толкова си прост! Ако не умираха, откъде щеше да намерят легла болниците за следващите болни, бе!
епизод 59
- Наборе, на световното играчите на европейските отбори бяха с много голям тен, бе джанъм?
- Сигурно са провеждали подготвителните лагери на екватора, наборе!?
епизод 60
- Добре са англичаните, наборе, добре са!
- Защо, бе джанъм, тъй говориш?
- Защото имат един крал и всички го знаят! В България има много крали и продължават да крадат, но никой нито ги знае, нито ги търси, нито ги хваща...!?
епизод 61
- Наборе, ти чул ли си някой от нашите хубавци в парламента да казва, че ако той управлява, ще направи България като Швейцария?
- Чул съм, джанъм, че все някой на някого пречи да направи тая работа!
- То народът го е казал, наборе, че на калпав ... все нещо му пречи!?
епизод 62
- Наборе, предлагам да направим партия!
- И каква ще е тая партия? Как ще се казва, джанъм?
- Ще се казва СП за П с ДБ!
- ???
- Каво се чудиш, бе? Селска партия за Промяна с Дрянови Бастуни!?
© Никола Яндов Todos los derechos reservados