15 июн. 2023 г., 15:17

Вярвате или не ...59 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
229 0 0
1 мин за четене

Сага за двата бастуна

 

          епизод 57

        Селското кафене. На масата, от току - що сервираните кафета, се издига ароматна пара. Двата бастуна са седнали един срещу друг. Разговарят:

        - Казвал съм ти, наборе, преди, казвам ти и сега, че един ден пенсионерите ще бъдат хора на почит и уважение с големи пенсии!

        - И кога ще стане тая работа, джанъм?

        - Това ще го кажат идните поколения!?

 

епизод 58

       - Наборе, съобщиха по телевизията, че СЗО отменила карантината за ковида! Ама, докато стане тая работа, много народ изгоря от тоя ковид, наборе, много!

       - Защо така, бе джанъм, нали ги лекуваха?

       - Толкова си прост! Ако не умираха, откъде щеше да намерят легла болниците за следващите болни, бе!

 

епизод 59

       - Наборе, на световното играчите на европейските отбори бяха с много голям тен, бе джанъм?

       - Сигурно са провеждали подготвителните лагери на екватора, наборе!?

 

епизод 60

       - Добре са англичаните, наборе, добре са!

       - Защо, бе джанъм, тъй говориш?

       - Защото имат един крал и всички го знаят! В България има много крали и продължават да крадат, но никой нито ги знае, нито ги търси, нито ги хваща...!?

 

епизод 61

        - Наборе, ти чул ли си някой от нашите хубавци в парламента да казва, че ако той управлява, ще направи България като Швейцария?

        - Чул съм, джанъм, че все някой на някого пречи да направи тая работа!

        - То народът го е казал, наборе, че на калпав ... все нещо му пречи!?

 

епизод 62

        - Наборе, предлагам да направим партия!

        - И каква ще е тая партия? Как ще се казва, джанъм?

        - Ще се казва СП за П с ДБ!

        - ???

        - Каво се чудиш, бе? Селска партия за Промяна с Дрянови Бастуни!?

        

© Никола Яндов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??