7 feb 2021, 12:10

За брака и животните 

  Prosa » De humor
254 2 11
1 мин за четене

 

Днес са ме налегнали едни философски мисли...С риск да се изложа, ще ги споделя.
Чудя се... Това - бракът, e като в зоологическа градина.
Първите години, кога бях слаба, стройна, моят ме наричаше Гълъбица, моята газела, Сърничке..., а аз него - Мечо, Тигърчо... Бяхме пълни с енергия - като шимпанзета, вечно хванали гората и все с големи компании около нас. "Чифтосвахме" се по всяко време, на което и ще да е място и по няколко пъти на ден. Ако не го правихме, то в главите ни, все туй се въртеше.
После се превърнах в Пчелата-майка - грижи за пчелички и търтей! Цял ден жужиш нагоре-надолу с торби, храни, грижи... Иде ти да почнеш, да жилиш подред. Къщата, като кошер - вечно пълна и жужаща - на рояци.
След години ставаш като лъвица - тежка, достолепна, всяваща респект. Все още търсена за секс от лъва, а и още се намират чужди лъвове да я преследват.
Има етапи и с кокошки, гъсоци и всякакъв вид пернати, летящи или ходещи по земята.
Сега ми се струва, че сме нещо средно между слон и делфин. Тежки на килограми и бавно подвижни! Секс има, ако слоницата склони, иначе слона може само да си мечтае. То и да има, е като при делфините - много зор и навиване - за 12 секунди.
Та сега стоя и се питам туй: След още някоя и друга година, в к'ви ли мекотели ще се превърнем?

© Росица Димова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Приятно.
  • Благодаря,Пепи!Радвам се,че те усмихнах!🙂
  • 😅 😅 😅
  • Пламен,благодаря за коментара! 🙂🙂
  • Поуката от „Шрек” била, че не е важно да си красив, а да намериш същия изрод като теб. Това е чудесно А някои са толкова гламави, че сменят този до себе си с котка или куче
  • Благодаря,Ив!😀То с напредване на възрастта,намаля и мозъчният капацитет ( при някои ).Така че,когато достигна до този момент, ( ако все още помня ),ще го опиша!
    Благодаря, di_t ! Тя медузата няма мозък,но нервната и система реагира на външне дразнения.😀Може да се окаже добро сравнение!
  • И аз като Ив първо си помислих за медуза, като последната фаза
  • Благодаря,Ирина!Радвам се,че съм те усмихнала!😀
  • Високо оценявам такава духовитост, предадена с най-обикновени примери. Чисто удоволствие и широка усмивка😁👍
  • Благодаря,Скитница!Надявам се да прескочим този вид 😀😀
  • Мнооого ме усмихна Само да не се превърнем в плужеци и червеи...
Propuestas
: ??:??