29 jun 2017, 16:26  

За честта на мъжа II 

  Prosa
517 0 1
2 мин за четене

Бди и винаги бъди до твоите! Те са твоите овце, ти си техния пастир и стъпиш ли накриво стъпват и те. Води ги винаги по правия път и бъди тяхна надежда. Не жали никога сили в името на тяхното добруване и никога не предавай честа и сърцето си. Веднъж загубиш ли честа си, губиш себе си завинаги. Винаги избирай най- правилния и достоен път. Винаги следвай сърцето си понеже там е обиталището на душата ти, а душата никога не греши понеже тя винаги действа по божията воля. Ако път се открие пред теб приятелю, то смело го следвай. Ако се изгубиш, потърси ме дълбоко в сърцето и душата си, аз съм винаги до теб. Ако пътя е крив, то изправи го със собствените си сили – Бог ти е дал тая сила, силата да бъдеш достоен и свободен човек!

Приятелю, свободата е най-скъпоценен дар, а честа е нейна обител! Мъж без чест не струва, а честа е безценна и понякога струва и живот. Ти си господар на живота си – внимавай за кой си готов да го пожертваш – той ти е най-скъпоценен дар и повече от него не можеш да купиш и най-голямото богатство на света да имаш. Знай, че не храма съграден от човешка ръка е храма истински, а тоя който е вътре в теб, съграден от божията ръка. Там намирай винаги пристан и убежище когато света е изпълнен със страх и несигурност, с болка и нещастие. Не се бой, но вярвай приятелю! Бори се с все сили и винаги разчитай на собствените си мишци. И знай, че ако някой иска да ти помогне, то сам ще те намери. Когато те намери ти подай му ръка и знай, че си му длъжен и той е твой приятел и брат за цял живот и ти си длъжен да бъдеш до него когато той има нужда от теб. На пълната маса думите са големи, но се изпитват когато е най-тежко и мъчно!

Ако зад теб са изгорени всички мостове, а пред теб е стена, то разруши стената и от руините ѝ съгради живота си и продължи напред. Ако изгориш в огъня зад теб, то издигни се от пепелта като феникс и продължи към изгрева, към новия ден. Не се бой от нищо земно или неземно, знаеш съдбата обича смелите. Какво е един мъж без чест и смелост?! Бъди винаги смел и силен в начинанията си и гордо стъпвай, и не свеждай глава пред страха и опасностите

© Давид Иванов Todos los derechos reservados

Следва продължение

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??