11 sept 2008, 7:14

За мъжете, секса и още нещо... 

  Prosa » De humor
1671 0 21
1 мин за четене

Често се питам как е възможно мъжете да са толкова подвластни на секса? Чак до будалалък, както се казва... Всичко са готови да пожертват само заради едното... А после сърцераздирателно се кълнат, че това нищо не значи за тях. Де да можеха жените спокойно да приемат тази реалност! А онези, които проявяват житейска мъдрост, се броят на пръстите на едната ми ръка. Моя приятелка едва не се побърка, когато в навечерието на сватбата хвана годеника си в обятията на грозновата и пъпчива стара мома. „Как можа да го направи баш с тая?! Да беше барем красавица,  щях повече да го разбера!" -  вайкаше се тя. Така и не му прости. Човекът просто беше проявил хуманност, но кой да го разбере...

Спомням си за един случай на плажа - бях на петнайсет. Минавах покрай групичка мъже и чух най-възрастния от тях - шейсетгодишен (дядка за мен тогава) да казва: „Ей за такова петнайсетгодишно съм мечтал цял живот!" Мъжете мръснишки се разхилиха, а аз щях да потъна в земята от яд и срам. За малко да хвърля шепа пясък в лицето на този дърт развратник, но пусто възпитание... Това беше първата ми автентична среща с мъжката природа.

Имах приятел - поет, с когото си споделяхме, разменяхме си стихове и ни беше хубаво. Един ден, както се шегувахме, той изведнъж ме погледна в упор и ми кресна: „Докога ще те чакам аз тебе?! Баста! Бях дотук!" И тръшна вратата след себе си. Дълго стоях като гръмната - чак тогава загрях ... Така безславно приключи нашето приятелство.

Уважаеми мъже, не може ли поне веднъж, по изключение да забравите за пола си? Ей така, за разнообразие! Съзнавам, че въпросът ми е риторичен, но ще го задавам още някоя и друга годинка. После вече няма да има смисъл...

© Вилдан Сефер Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви!
    Яхя, радвам се, че непретенциозното ми разказче е породило у теб такива дълбоки размисли!
  • С Дартс "Вилдан" - направо по целта!
    Улучииии...!
    Защо ли твоите мисли са и мои?
    Гушки*!
  • Подвластните...

    посветено...*

    Измисля си образи
    преди истинския да зарови.
    В шепа от копринена нежност
    завидни пипала.
    Какъв блясък, каква духовност -
    от възторжена вълна !
    `
    И каква буря...от сърце -
    разкъсано на две !
    `
    Вмъква болката огромна
    от неописуема и безвластна страст.
    Бълва мълнии от сгърчена суета.
    Доброволно нарамил тежките вериги,
    математически успоредни
    на любовник - от неземна величина.
    `
    А след време...Страстта и властта
    чудовищни, сред пръстите изтича.
    Завиждащо мълчание в дома -
    заглушено от писъци на безумен
    и несметнат карнавал.
    `
    И шепа пълна с копринена нежност
    като ордъовър за вечно щастие...
    Пък и основно ястие си е подбрал -
    сякаш "ни лук ял, ни мирисал !"
    `
    22.10.2008

    ...за еманципацията съм !
  • ах...тези мъже...
    и защо ли все пак ги обичаме толкова...
    с обич, Вилдан.
  • Веселичко. Ралица, знаеш ли, има известна разлика, поне при болшинството от жените. Бях чела за тази разлика някъде следното: Какво мисли мъжът, ако се озове в стая с голи жени и обратното - какво си мисли жената, ако се озове в стая с голи мъже. Мисълта на мъжа била "Искам да ги имам всичките", а мисълта на жената "Искам да ме харесат всичките". Мисля, че има голяма доза истина и при поведението на жените водещо е кокетството, а после любовта (вкл. секс, разбира се), а при мъжете - водещото е секса. Те са на принципа "Не мога да имам всички жени, но трябва да опитам" и сигурно не им е лесно, горкичките.
    Поздрав!
  • Благодаря на наминалите! Радвате ме!
  • "Често се питам как е възможно мъжете да са толкова подвластни на секса?"
    Ще ти отговоря с най-лесното. Защото при мъжете той е до време. Колкото и да се хвалим, след определена възраст настъпва необратимото. Край с тази благинка. Другият вариант е заради бройката. Мъжете обичат да се хвалят със своите завоевания. Това ги прави герои в очите на другите. И не на последно място заради собственото самочувствие.
    Днес прочетох една статия за дълголетието. В нея на първо място се поставя редовният секс(за справка днешният брой на вестник "СЕГА".
    Така виждам нещата аз.
    Поздравления, Вилдан!!!
  • Всичко са готови да пожертват само заради едното... А после сърцераздирателно се кълнат, че това нищо не значи за тях. Де да можеха жените спокойно да...
    Ще си хвана любовник, много по-млад от моя и като ме разкрие, ще му кажа, че това нищо не значи за мен. Нека тогава, ако може спокойно да...
    Хареса ми!!!
  • Това не е никакъв проблем. Проблем щеше да бъде, ако съществуваше обратна постановка, защото не се вижда никаква друга причина, която да обясни наличието на любов, привързаност, семейство, а от там - поезия, поети и други подобни наличности. Не че защитавам мъжете, но господ си знае работата; и при двата пола има трески за дялане: фригидните жени също не са стока, както и много разгонените. Мен, например, определено ме притеснява обстоятелството, че посред зима са хукнали с голи пъпове, за да покажат качествена мръвка, а през лятото - с джинси. Не го проумявам, холан...
  • Благодаря ви! Радвам се, че съм ви разсмяла!
    Илия, оценявам загрижеността ти, но нали разбираш, че това не зависи от мен, а от волята на плагиата...
    Ралица, това е хумористична проза с аз - повествование, а не есе или статия, изразяващи личната ми позиция! За съжаление, не си могла да схванеш тънката ирония и самоирония, особено на финала...
  • Ха ха ха...
    Вилдан, разсмя ме, лудетино!
    Те мислят само за това и пак ги няма никакви, а представи си, ако пък не мислят
    Немой така, ще зачезне човешкият род...
    Нека мислят, мъжете, поне за едно нещо да мислят в тоя живот
    Страшно ми хареса!!!
    Прегръдка!

    ПП Аз мисля за любов
  • Поздравче!!!
  • а-а-а,ееевала...
  • Бе вие тука да не си правите девически сбор ,каква е тая поза "Ни лук яла ни лук мерисала" Като че ли жените не мислим за секс ,като ни погледне човек все сме нагиздени все очите ни играят и все целомъдрени!!! Само чакаме някой мъжки да ни подуши и веднага подвиеме опашки - и като не стане работата пишеме сладникави стихчета и изливаме душичките си по форумите.Нека поне си признаем че сме същите като тях ,само че малко по-прикрити
  • абе, ей ти,я си изчекай още некоя и друга годинка..аама-ха...
  • Ако ще правим кръжок,пиши ме
    Поздрави,Феичка!Много точно!
  • Мхъмм, май съм първият мъж.
    Както и да е. Феьо, нали знаеш че всяко правило има изключение?
    Не всички мъже са такива.
    Апропо, да не откраднат и тази?
    СложИ куче да я пази.
  • Браво!Хареса ми!
  • Как се забравят "Хватките на ловеца"?
    Страшна тема и на място!
  • Ех, мила ми Вилдан, какво да правиш-природа, така е! И аз често съм си задавала тези въпроси но ..уви-те така и ще са подвластни на тяхната си мъжка природа! Поздрав!....И все пак има и изключения, аз дори познавам такава "НАХОДКА"
  • Поздрави!Харесвва ми!
Propuestas
: ??:??