12 oct 2007, 9:45

За него 

  Prosa
1975 0 6
3 мин за четене
 

Мишо...
Здравей. Това съм аз... едно момиче, което преди значеше... всичко за теб. А това си ти, онзи, който значеше всичко за мен.
Днес цял ден нямаше какво да правя. Случайно се сетих за теб. Напоследък съм малко тъжна. Имам от време на време нужда от някой, който да ме прегърне и да ми каже, че ме обича, че всичко ще се оправи... Преди ти обещаваше да бъдеш този човек. Не, не ме разбирай погрешно. Не искам миналото да се върне... не искам да се повтори всичко отново, но просто понякога ми липсваш наистина много.
Не исках нещата да свършат така... знаеш ли?! И никога и не съм предполагала, че ще се получи по този начин. Понякога се чувствам сама, не виждам смисъл в заобикалящия ме свят. Тогава изчаквам всички вкъщи да заспят и... вадя дълбоко заровените из шкафовете спомени. Всички онези снимки, на които сме заедно. Всички картички, в които си обещавал, че винаги ще сме заедно и ще сме щастливи... Пускам онзи диск с любовни песни, който записа за 16 ми рожден ден...
Връщам се понякога назад, наистина... И не. Не те обвинявам за нищо. Истината е, че не обвинявам и себе си... Просто седя и се чудя какво се случи с нас. Защо се уморих от цялата любов, която ми даваше ти. А сега стоя и си мечтая за някой, който също толкова силно ще ме гушка и ще ми обещава щастие и подкрепа завинаги. Някой, който ще ми се усмихва дори когато му е най-тежко, някой, който ще споделя всичко с мен... Някой, който наистина ще ме обича. Мина много време откакто не сме вече заедно. И много хора минаха и си заминаха от живота ми. Много неща ми се случиха и толкова много се промених. Сега, като се замисля, и двамата сме правили много грешки. И двамата бяхме виновни затова, че се разделихме. Когато ме попитат дали съм обичала истински... мога смело да кажа, че ДА, обичала съм с цялото си сърце и душа.
Давах всичко за теб, но дали го знаеш?!
Боли ме единствено, че не мога вече дори да се обадя да чуя прекрасния ти глас... Защото ти имаш най-хубавия глас! Съжалявам за това, че не те срещнах на друг етап от живота си... тогава може би нещата нямаше да стоят така, както са сега. Чудя се дали се сещаш за мен или си ме забравил... въобще, завинаги! Не вярвам, че е възможно. Знам, че има момиче в живота ти и съм сигурна, че я обичаш. Чувам също, че си щастлив! Толкова силно ми се иска да си щастлив.
Знаеш ли, имам много неща, които искам да ти кажа, но дори не знам откъде да започна. Мислите летят из главата ми, блъскат се коя да излезе първа навън... Промених се много, мило... Бебчо... Така те наричах... Та, промених се. Вече не съм същия човек и може би ако разбереш каква съм станала, няма да си щастлив, може би ще се разочароваш... Далеч съм от човека, който бях, този, който ти обичаше. Но си давам сметка също, че в действителност това съм истинската аз. С теб бях щастлива, но никога не успях до край да покажа своята същност... Макар и не умишлено, ти просто не ми го позволяваше.
Обичам те. Знаеш ли, винаги ще те обичам, колкото и безумно да звучи това. Ти си детската ми любов, ти си първата ми любов.
Винаги си спомням с щастие, с усмивка на лицето нашите моменти. Забравила съм всяка минута, която ми е донесла тъга, изтрила съм от съзнанието си всички караници... Искам завинаги да си останеш онзи, който ме научи да обичам. Защото ти това направи. Научи ме да обичам. Истински съм ти благодарна. Ти ми беше дарил най-ценното, сърцето си. Благодаря ти. Благодаря ти, че ми помогна да порасна. Защото за разлика от връстничките си, аз от рано разбрах много неща за живота, осъзнах толкова много... и най-важното, преживях истински неща, които някои не преживяват дори цял живот.
Понякога много ми липсваш, мило. Иска ми се да ти се обадя. Не за да предложа да сме отново заедно, не за да плача, не за да те дразня... просто за да те чуя как си, за да ти предложа да пием по едно кафе... за да разбера просто какво се случва с теб...
Мога да пиша още много... Но искам да ти кажа всичко това лично. Едва ли ще имам тази възможност. Само ти благодаря. Не се чуди за какво, благодаря ти за всичко. Винаги ще си в сърцето ми, винаги ще те обичам. Ако някой ден решиш да ми се обадиш, бъди сигурен, че отсреща ще те посрещне едно момиче, което винаги е готово да ти помогне!
Обичам те!

© Ааа Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??