19 feb 2022, 9:23

За нещата от живота 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
419 3 18

Obra no adecuada para menores de 18 años

1 мин за четене

Жена, която си пада по жени - лесбийка;
мъж, който си пада по жени - лесбиянец; мъж, който си пада по мъже - гейТЪР!

 

Щастието е в малките неща: малко уиски, малка сладка блондинка, малка яхта, малка къща на 3-4 етажа, малка яхта!

 

На някои всяка дума им е изречение, на други – всяко изречение е без думи!

 

- Извинете, къде е щандът с щастието?
- Алкохолът е в дъното вдясно!

 

Любов с ума на мъжете правят само жените, които го търсят на мястото му - т.е. в долната глава!

 

- Как се търпите с жената в тая пандемия?

- Допълваме се взаимно: тя готви за разтоварване, а аз по същата причина ям.

 

 

 

 

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Пепи! Нямам идея, кой имаш предвид под псевдонима "гербер" и честно казано, въобще и не ме вълнува. Просто наминах в онзи момент през твоите "селения" и казах първото, на което ме наведоха твоите записки... Е, не са по "българските въстания"!
  • Довереница (Дочка Василева) - 😄
    Благодаря ти!
  • А у дома щандът на щастието е в мазето: вино,ракия, кисело зеле...
  • бостане - докато чакам линк за поетесата, ти видях клипа в тубата
  • Благодаря, Златна!
  • "- Извинете, къде е щандът с щастието?
    - Алкохолът е в дъното вдясно!"
    Благословен ден, palenka (Пепи)!
  • kasius (Бостан Бостанджиев) - живей! с гербера се чеши, не с мен, плс!
    https://www.videoclip.bg/watch/1227864_vechen-plen-v-1
  • Пепи!
    Събрала си куп от бръщолевиници, ама не знам, защо?
    Седянките в махалата ви, май са интересно място за обмен на клишета вечерно време, след работа!
  • Нещата от живота с различен нюанс!
    Пепи!!!
  • di_t (Tаня) - нали знаеш от уроците по позитивизъм - ако нещо го искаш много силно, накрая сам ще си повярваш, че го имаш! 😃

    M1234567891 (Миночка Митева) - тоя предпролетен февруари само на щуратийки ме избива.
  • Пепи, добре си ги съчинила, харесаха ми всичките, браво!
  • Аз искам малка яхта
  • РосиДимова (Росица Димова) - сега разбрах какво означава "Сложи си розовите очила! 😅
    Катя - сложих розови очила по съвет на Фицджералд!
    Адаш - взаимно си допълваме чашите!
  • Пепи, благодаря за порцията сутрешен смях,.. е подкрепен от щанда на щастието и взаимното допълване....
  • Фицджерал бе нарекъл алкохола "розовите очила на живота". 😁 Усмихната събота, Пепи!
  • Нещата от живота, но казани с усмивка. Хареса ми.
  • yotovava (Валентина Йотова) - позната история, за съжаление...
    Благодаря, Валя!🌷
  • - Как се търпите с жената в тая пандемия?
    - Допълваме се взаимно: тя готви за разтоварване, а аз по същата причина ям.


    А оня щанд с щастието ми е много познат - мъжът ми всеки ден се връща щастлив
Propuestas
: ??:??