9 nov 2010, 11:41  

 За всичко са виновни... 

  Prosa » Relatos, Ficción y fantasy, Otros
692 0 6
2 мин за четене

- Нека чуем следващия слушател! Добър вечер!

- Добър вечер!

-  Oстана само един въпрос: Колко чаши от 200 милилитра ще напълним, ако имаме кофа с вода от 37 литра?

- Хм, кофата здрава ли е, или пробита?

- Здрава, разбира се, що за въпрос?- Да, и аз така помислих... Както и да е... 286. 

- Грешен отговор, правилният отговор е 185.

- Разбира се, ако ги пълним до горе с вода... 

- Е, за жалост, това имах предвид.

- Знаех си... За всичко са виновни злите зелени охлюви!

- Ха-ха... И тъй като те не съществуват, значи сте си виновни сами.

- Кой казва, че не съществуват?

-Господине, май имате нужда от професионална помощ! - Защо да имам? Заради злите зелени охлюви ли?

- Именно! 

- Ето, вие току-що доказахте, че злите зелени охлюви са виновни за нещо, как може да твърдите тогава, че не съществуват?

- Господине, такова нещо като ”Зли зелени охлюви” просто няма! Те са нищо! 

- Но, госпожо, вие си противоречите, как така ги няма, след като са нищо?Или вие твърдите, че нищото не съществува?

- Разбира се, че щом е нищо, не съществува!

- Тогава, щом  нищо - няма, тогава какво има вместо това нищо, което го няма?- Няма зли зелени охлюви!!! - Но ако злите зелени охлюви ги няма, значи те са нищо и съществуват като част от 

това нищо. А ако все пак нищо - няма, значи злите зелени охлюви не могат да бъдат друго освен нещо. Т.е. Злите зелени охлюви съществуват!!!

- Влязохме във времето за реклами и заради вашите охлюви няма да можем да 

пуснем повече слушатели.

- Виждате ли, за всичко са виновни злите зелени охлюви.

- Да, виждам, че да се спори с вас е все едно да се спори с радио.

- Разбира се, госпожо, а аз в момента с какво точно споря според вас?

© Борислав Ангелов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • (първи разказ от поредицата за „охлювите.”)

    1. - „За всичко са виновни...”
    2. - „Просто мисъл”
    3. - „(най) Новият световен ред”


  • посмях се
  • Ха-ха! Разсмя ме от сърце. Интересен разказ!
  • Мерси, мерси , както би се изразил слушателя : „Охлюв да олигави пътя ви!” (в добрия смисъл на израза). Ако не ви харесва поздрава си измислете някой и си го пожелайте от мое име.
  • Ха - ха-ха - ха - ха!
    Бива си те наистина! Знаех си, че виновното нещо- някакво- нищо си има образ!
    Поздрави на твоите зли зелени охюви!
    Браво!
  • Ха, ха, ха !!!
    Обзалагам се, че този слушател е бил адвокат!)))
Propuestas
: ??:??