27 abr 2020, 11:41  

Записки от подземието на шестия етаж - 10. 

  Prosa » Otros
423 3 6
1 мин за четене

/по света без полицейско разрешително/

В САЩ се увеличават протестите. Интересни са плакатите, издигани там: „Социалното дистанциране е комунизъм“, „Искаме свобода“ и други подобни.

Впрочем, що се отнася до комунизма, май е време да се вдигне лозунта „Пролетарии от всички страни, съединявайте се!“ в противовес на либерално-санитарното „Стойте си по домовете!“ и „Спазвайте социалната дистанция!“…

А Тръмп обяви за плавното отваряне на страната… И като се юрнат хората в земята, където има най-много заразени – нейде милион вече…

Аз, обаче, не бих се учудил.

хххх

Между другото, в щата Джорджия губернаторът отменил закон отпреди 70 години, който забранявал носенето на куклуксклановски маски. Във връзка с вируса.

Сега очаквам да отмени правата на негрите. И да разреши отново робството.

Впрочем, има доста закони в САЩ, които очакват отмяна. Още две седмици карантина и…

Но и у нас си има. Все още не е отменен законът от 2016 година, забраняващ носенето на маски на обществени места. Тоя закон – за предпазване от тероризма.

В дейстие е заповедта на щетоводителя здравен министър. И остава юристите да решат кое е меродавно – законът, приет от депутатите в парламентарната република или заповедта на чиновника…

хххх

В Германия пък коронавирусът зверства. Директорката на зоопарка в Нойемюнстер /ама и названия имат тия немски градове – все като концлагер звучат/ заявила, че нямат вече пари за издръжка и се налага някои животни да бъдат приспани и дадени на останалите за храна…

Така ли Дарвин си е представял естествения отбор?

А в зоопарка маймуните спешно се развиват и се готвят да стават хора – да си намерят работа, да се изхранват.

Останалите? Ами – ако изчезне някой пазач, май трябва да питат тигрите къде ли е…

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Ирина!
  • Тръмп без да иска, ще "обезпаразити" вовеки една немалка групичка потенциално застрашени, мирни граждани, юрнали се да пият Белина за свое и общо благо. Ей, туй сляпата вяра еша си няма!
  • Благодаря, Красе!
  • Поздравления! И сега какво - очовечаването на маймуната продължава, а хомо сапиенса маймунясва.. "щетоводителя"!
  • Благодаря, адаш!
  • Тази част май най-ми хареса от всички до тук. Възхищавам се на сарказма ти и моженето в изразяването му!
    Поздравявам те!
Propuestas
: ??:??