27 abr 2020, 11:42

Записки от подземието на шестия етаж - 11. 

  Prosa » Otros
406 1 4
2 мин за четене

/по света без полицейско разрешително/

Тая седмица варел от нефт стана по-скъп от нефта вътре. Което нас не ни засяга – знаем си, падне ли цената на нефта, цената на бензина у нас рипа.

Пък и какво вече ни засяга това? Имаме си коронавирус, за две беди не можем да мислим едновременно.

А и да падат цените, ще сме сърдити. „Колко струва бензинът?“ – „Безплатно“ – „Ама че е скъпо…“

Щото си знаем – евтиното винаги ни излиза скъпо…

Впрочем, не е на добро това падане на цените на нефта. Хич! Мъжете знаем – много е зле, когато в най-важния момент нещо пада…

хххх

Кметът на някакъв австралийски град бил хванат да нарушава режима на самоизолация. Пиел си биричка на улицата. Веднага намерил оправдание – имал бизнес среща.

Но се самоглобил и извинил.

Не е уточнено – глобени ли са и бизнес партньорите му. И какво са обсъждали – светло или тъмно пиво. Но това е познато – преди карантината човек можеше всяка вечер да провежда подобни бизнес срещи. А в петък – направо бизнес форуми.

Важното е, че има реакция.

У нас зампремиерът Шкембе войвода си пуши тютюна в парка, премиерът разговаря със смъкната маска, нощните погребални агенти провеждат брифинги без предпазни средства…

И тероризират хората с маски…

хххх

Впрочем, може да се въведат нови членове в НК:

Нарушаване на режима за самоизолиране по предварителен сговор.

Нарушаване на режима за самоизолиране в извратена форма – секс със собствената си жена.

Нарушаване на режима за самоизолация в особено големи размери – шведска тройка.

Нарушаване на режима за самоизолация в състоявие на афект – тъщата пак отворила хладилника и набива.

Предаване на пропуск за местоработата по полов път.

Кражба на моторно превозно средство без пропуск за местоработата.

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Красе!
  • Важно е душите да не поевтинеят. Слава Богу- за сега ни се размина с инжектирането на дезинфектанти... обикаляй, няма лошо.
  • Благодаря, Мариана, адаш!
    Ми, като сме затворени в подземия, небето е свободно, обикалям света и гледам.
  • Ама как хапеш - на място и в правилния момент!
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??