/по света без полицейско разрешително/
Тая седмица варел от нефт стана по-скъп от нефта вътре. Което нас не ни засяга – знаем си, падне ли цената на нефта, цената на бензина у нас рипа.
Пък и какво вече ни засяга това? Имаме си коронавирус, за две беди не можем да мислим едновременно.
А и да падат цените, ще сме сърдити. „Колко струва бензинът?“ – „Безплатно“ – „Ама че е скъпо…“
Щото си знаем – евтиното винаги ни излиза скъпо…
Впрочем, не е на добро това падане на цените на нефта. Хич! Мъжете знаем – много е зле, когато в най-важния момент нещо пада…
хххх
Кметът на някакъв австралийски град бил хванат да нарушава режима на самоизолация. Пиел си биричка на улицата. Веднага намерил оправдание – имал бизнес среща.
Но се самоглобил и извинил.
Не е уточнено – глобени ли са и бизнес партньорите му. И какво са обсъждали – светло или тъмно пиво. Но това е познато – преди карантината човек можеше всяка вечер да провежда подобни бизнес срещи. А в петък – направо бизнес форуми.
Важното е, че има реакция.
У нас зампремиерът Шкембе войвода си пуши тютюна в парка, премиерът разговаря със смъкната маска, нощните погребални агенти провеждат брифинги без предпазни средства…
И тероризират хората с маски…
хххх
Впрочем, може да се въведат нови членове в НК:
Нарушаване на режима за самоизолиране по предварителен сговор.
Нарушаване на режима за самоизолиране в извратена форма – секс със собствената си жена.
Нарушаване на режима за самоизолация в особено големи размери – шведска тройка.
Нарушаване на режима за самоизолация в състоявие на афект – тъщата пак отворила хладилника и набива.
Предаване на пропуск за местоработата по полов път.
Кражба на моторно превозно средство без пропуск за местоработата.
© Георги Коновски Всички права запазени