14 abr 2020, 8:30

Записки от подземието на шестия етаж - 2. 

  Prosa » De humor
722 1 4
1 мин за четене

Омаскарихме се…

По улиците, по магазините, по полето дори – маска до маска…

А иначе – маските падат.

И слепите проглеждат – бавно, постепенно, но вече усещат какщво се крие зад манипулативния екран на телевизора…

хххх

Ще ни уморят от грижи…

хххх

Я да си траем. И да носим маските, които пазят от вируси както решетка срещу комари.

Тъй като утре ще наредят да сме с каски, калцуни, арктически ръкавици, подводни очила…

хххх

Появи се комисарката Урсула. Оная, дето работила като инкубатор и имала 7 деца /Сещам се за друга немвска съпруга от 30-те – 40-те години с 6 деца и трудолюбив мъж/. Та затова я сложили начело на ЕСССР. Горбачов в рокля.

За която медиите в Германия писаха, че е загробила армията. А да загробиш германската /!/ армия – иска се талант от некадърност.

Отделно имаше една история с плагиатстване, ама нещо я позакриха. /Те за това трябва да се затворят дъртите – много помним!/

Та новата тьотка обяви – трябвало старците да бъдат изолирани поне до края на годината…

Немски манталитет – с концлагерите напред. Що не кара направо с „Цклон Б“?

И смята, че ще ни стресне…

Бе, ние сме минали през пионерски лагери, през бригадирски лагери, та един пенсионерски лагер ли ще ни уплаши?

хххх

Впрочем, комисарката е набор 1958 година. Да й пазим ли креват в лагера?

А тук… Като се почне – от премиера, през здравеОПАСНИЯ министър, оня на КЕВР, другите тулупи… Да не говорим за опасно разлятите като Шкембе войвода. Барем за него едно лагерче ще е по-ефективно от доктор Емилова…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, адаш!
  • Абе мацката, оная, инкубатора, още става 🤪, та за леглото де 😋
    Иначе имам една поредица стихове "Тъжен хумор", за нея се сетих сега, защото ми се струва, че е съвсем подходяща и за твоята поредица в проза...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Красе!
    Смей се. За плаченето още е рано. Ама ще му дойде времето...
  • Добре, че ваксината не е задължителна в лагерите.. да се смея ли, да плача ли
Propuestas
: ??:??