18 abr 2020, 8:21

Записки от подземието на шестия етаж - 6. 

  Prosa » Otros
437 1 3
1 мин за четене

Извънредно положение. Притиска хората отвред, натиква ги в клетките на домовете, смазва психиката… Абе… Направо пощурява. И довежда до ментални изкривявания, които за носителите си са норма.

Смятах, че след Филчев по-луд няма да има, обаче…

„Аз възприемам себе си, за добро или за лошо, като инструмент в ръцете на Господ. Единственият, който въздава правосъдие, е Господ. Аз не въздавам правосъдие. Аз съм инструмент, с който Той прави нещата, които смята за правилни.“

Няма смисъл да коментирам, има си специалисти…

хххх

И още един дебил: „Ще започвам и ще свършвам с едно - спасихме ви от мигрантската криза, задачата ми е да ви опазя живи“…

хххх

Обявиха, че на децата от затворените училища ще раздават ябълки и кашкавал по програмата „Училищен плод“ и „Училищно мляко“.

Само дето повече от половината родители отказали. Обяснимо – носят на детето ти ябълка, пипана от десетки ръце по пътя й. Някои от които - може би! -  на незаразени…

хххх

В тия дни гледам и си мисля – истински вярващите християни са онези, които не носят маски…

хххх

В множеството книги за партизаните описваха блокади на столични квартали от царската жандармерия. Но блокада на цялата София – при това нараснала няколко пъти – може да направят само днешните джандари…

хххх

Точната професия на Ананиев – ЩЕТОводител…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Дени, Мариана, адаш!
  • 🤣🤣🤣👌 Добре че е той. Голямо прозрение! "Ще започвам и ще свършвам с едно - спасихме ви от мигрантската криза, задачата ми е да ви опазя живи“…
  • Да, отваря се работа за психиатрите, но и те са под карантина...
    Май само лудите останаха свободни...
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??