21 abr 2020, 14:50

Записки от подземието на шестия етаж - 9. 

  Prosa » Otros
464 2 8
2 мин за четене

Дрогиран младеж уби Милен Цветков. Избягали двама – гаджето на убиеца и приятелчето му. Което се оказва син на Лъчо Мозъка. Депутат от ГЕРБ, личен лекар на Борисов, гинеколог…

Каскета веднага скри следствието под собствен контрол.

Защо ли хората не вярват в справедливостта и възмездието? Защо смятат, че на първа нстанция убиецът ще получи няколко години, на втора ще си срежат наполовина, на трета ще станат условни?

Нима сме забравили сина на висшия прокурор, убил двама върху пешеходна пътека? Двамата мъртви, обвинени в съучастие – въпреки че са били зад мантинелата?

А щерката на „Пършевицата“, която след убийството си живее живота и даже папа от еврофондовете?

Впрочем, излезе наяве, че през декември Лъчо Мозъкът е събирал подписи за промяна в НК - да се намалят наказанията за дрогирани убийци. Знаел ли е?

хххх

Война, рекоха, с коронавируса.

Война…

И?

Знаете ли защо сме налице? Заради дедите ни. Идвали врагове, срещу тях се изправяли млади, силни, духовно извисени българи, не търпящи чужда власт…

И повечето изгивали във войните…

Изгивали и не оставяли потомство.

Оцелявали приспособилите се. Скрилите се, мимикриралите, приели реалността, съгласилите се с чуждата власт.

И оставили потомство...

хххх

Разделяй и владей…

Уплаши хората, раздели ги по домовете им, накарай ги сами да избягват общуването…

И системата е твоя…

хххх

Нямам високо мнение за политиканите, но те пък упорито копаят надолу.

Днес трябвало да има някакво заседание на НС. На което да изслушат Борисов.

А по обяд той даде обилна и напоителна пресконференция. След което МенТата от Пловдив, данъчният чадър над Киро Циганина, обяви, че няма да присъстват на заседанието. Щото… Дръжте се – щели да се съберат и да разнасят заразата???

То – там си е огнище на зараза. Не точно ковид, де.

Обаче – обяснението беше като от детската градина. И предназначено за детската градина.

Но свършиха работата. Властта пак се укри...

хххх

На практика от трите конституционни власти двете са закрити.

Що не сме честни и не сменим определението на Републиката?

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Елке!
  • "Преклонена главица сабя не я сече"! - любимата максима на страхливците!
  • Благодаря, Красе!
  • Мътно време, Генек. Разместване на пластовете. Нито колата е летяла случайно, нито вируса, фактите няма как да отречеш, но кой как ще ги ушие за собствена одежда..а някои и голи ще останат.
  • Вирус има!
    Да си кажа и аз мнението.
    Когато говорят ковчезите, няма какво да се каже повече...
    Всъщност одобрявам карантината, но това говорене, това смятане, тези страшни приказки, това насаждане на ужас от определени хора - Историята е вечен кръговрат! И точно в такива времена се коват оковите, които се надяват след като преминат...
    Точно от това се страхувам, а смятам, че и точно над това размишлява и адашът...
  • Благодаря, Мариана!
    Вирус има, зараза се носи.
    Конспирация надали, но всеки властимащ използва падналия му се дюшеш.
    А у нас винаги властта е била под подозрение, най-често хората са убедени в престъпленията й. И накрая се оказва, че са прави.
  • Благодаря, адаш!
    Дааа... Искаше ми се да е виц. Но зная доста подобни. И съм убеден, че реалността е много по-страшна и жалка от вицовете.
    Имах един лаф - кола на мутра се забива в сграда. Започва разследване - как сградата е излязла неправилно на пътя на автомобила...
    Измислих го отдавна, но стана реалност.
  • Случай от преди няколко години.
    Питбул на бизнесмен нахапа 3 годишно дете. Родителите заведоха дело.
    Окончателната присъда - детето се държало заплашително и провокирало с агресия кучето . Осъдиха родителите на, мисля около 2 бона глоба, заплащане на разходите по делото, като на всичкото отгоре ги погнаха и социалните за неизпълнение на родителските задължения и прочие (това не е виц)
    Та в България и Темида и прочие са отдавна надупени, купени и пак надупени...
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??