22 dic 2022, 0:54  

Защо Зеленски бе привикан на свиждане в САЩ? 

  Prosa » Reseñas, análisis, articúlos de critica
575 6 4
2 мин за четене

Едва ли е, за да бъде величан. По-скоро искат да му набият канчето и да го подготвят да се съгласи на мир, който той видимо отбягва, въобразявайки си, като малко дете, че ще бъде дундуркан до безкрай от американските си господари и обливан щедро със зелени гущери. След протоколните слова и подаръка - медал, връчен от Зеленски на Байдън, в стил филма с Арнолд Шварценегер "Червена топлина", Байдън даде да се разбере, че ще върне този показен "жест" по подобаващ начин чрез медальон. С това и се изчерпиха любезностите, ако не се броят пресилените сравнения на Зеленски с Чърчил /горкият Чърчил - само ако знаеше на каква гавра е подложен от американските простаци...!/. Но с думите на държавния секретар Антъни Блинкен:

"Ще продължим да подкрепяме Украйна толкова дълго, колкото е необходимо, за да може да продължи да се защитава и да бъде във възможно най-силна позиция на масата за преговори, когато дойде моментът", допълни Блинкен."

ларчик открывается просто. А именно - Зеленски е поканен в САЩ, за да бъде притиснат и подготвен за часа на неизбежните предстоящи преговори:

"Украйна...да бъде във възможно най-силна позиция на масата за преговори, когато дойде моментът" - казва Блинкен.

С една дума тези преговори няма как да се разминат. Очевидно САЩ  добре разбират, че оттук насетне нагнетяването на обстановоката крие рискове и за тях и са готови да пожертват бързо Зеленски, ако същият престане да ги слуша.  Анализирайки ситуацията ние виждаме, че Зеленски е абсолютен псих, оставен от Запада неслучайно, а именно защото е псих. Утре този Запад лесно ще си измие ръцете /като Пилат Понтийски/ с неуравновесеността на Зеленски, както пред руснаците, така и пред останалия свят. Тази психарщина на Зеленски е изгодна за всички, когато съответният час за преговори настъпи. Дали Зеленски ще бъде отстранен физически или по друг начин, ако откаже да служи на господарите си от Вашингтон, платили щедро целия този масраф, това е без значение. Ще го оставят като мъртъв или като свален от властта герой, но очевидно той вече е проблемна личност. Няма да се учудя, ако още сега - във Вашингтон, му предложат прословутите 30 сребърника, за да се оттегли с обещанието за светло мирно бъдеще в Маями, където Зеленски има дача и ще може да живее необезпокояван със съпругата и семейството си. По-интересен е въпросът какво накара изведнъж САЩ да се ориентират към предстоящи преговори с Русия. Дали това не е някаква важна информация на руските тайни служби, която може да взриви покоя на Америка, нейният президент и синът му, както и на кръговете, на които Байдън е само политическо конферансие. Или има и друга - още по-тайнствена причина, свързана със сили стоящи над САЩ и Русия. Предстои да узнаем!
 

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Прочетох с интерес твоя анализ на събитието, Младене. Дано се окажеш добър пророк и дано тези преговори започнат по-скоро, но имам чувството, че Русия няма да спре докато не развее руското знаме в Киев.
    Дано Бог по-скоро сложи край на това братоубийствено кръвопролитие...
    Светли Рождественски празници!
  • Големите никога не воюват един с друг явно! Според управлението на кризи в дипломацията, войните се водят на чужда територия, в случая Украйна! Много точен анализ!
  • Просто американците вече осъзнаха, че не могат да спечелят срещу Русия на нейна територия. Прекалено много пари и оръжия се предоставиха на Украйна а резултатите са нулеви. Затова започнаха да искат преговори, но не е сигурно дали Путин ще се съгласи.
  • Слугата винаги се явява при повикване от господаря.
Propuestas
: ??:??