25 нояб. 2007 г., 23:33

Аз трябва да бъда самата себе си! 

  Эссе
1594 0 3
1 мин за четене
              Аз трябва да бъда самата себе си!


    Не мога повече да пречупвам себе си заради вас. Ако можете да ме обичате заради това, което съм, ще бъдем по-щастливи.
Ако не можете, аз все пак ще се опитам да заслужа вашата обич. Няма да крия своите предпочитания или неодобрения. Дотам силно ще вярвам, че дълбокото е свято, защото непреклонно денем и нощем  ще правя това, което радва душата ми и което ми диктува сърцето. Ако сте благородни, ще ви обичам. Ако не сте, няма да нараня вас и себе си с лицемерно внимание.
 Ако вярвате в истина, различна от моята, останете при своите приятели, аз ще потърся мои. Правя това не от самолюбие, а смирено и искрено. Във ваш и мой интерес е, в интерес на всички хора е, колкото и дълго да сме прекарали в лъжи, да живеем в истина. Днес това звучи сурово.
Скоро всички ще обикнем това, което ни диктува нашата собствена природа, както и моята. Ако следваме истината, тя скоро ще ни донесе вътрешно спокойствие.
Но така вие можете да причините болка на приятелите си. Да, но аз не мога да продам моите свобода и сила, за да щадя тяхната чувствителност. Освен това, всички хора имат моменти на прозрение, когато гледат към абсолютната истина; тогава те ще ме оправдаят и ще направят същото.

© Гюлен Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Mного ми хареса!6
  • истина е ...нито един коментар, а е хубаво
  • Най-много посерщения и нито един коментар... :D
Предложения
: ??:??