Nov 25, 2007, 11:33 PM

Аз трябва да бъда самата себе си! 

  Essays
1593 0 3
1 мин reading
              Аз трябва да бъда самата себе си!


    Не мога повече да пречупвам себе си заради вас. Ако можете да ме обичате заради това, което съм, ще бъдем по-щастливи.
Ако не можете, аз все пак ще се опитам да заслужа вашата обич. Няма да крия своите предпочитания или неодобрения. Дотам силно ще вярвам, че дълбокото е свято, защото непреклонно денем и нощем  ще правя това, което радва душата ми и което ми диктува сърцето. Ако сте благородни, ще ви обичам. Ако не сте, няма да нараня вас и себе си с лицемерно внимание.
 Ако вярвате в истина, различна от моята, останете при своите приятели, аз ще потърся мои. Правя това не от самолюбие, а смирено и искрено. Във ваш и мой интерес е, в интерес на всички хора е, колкото и дълго да сме прекарали в лъжи, да живеем в истина. Днес това звучи сурово.
Скоро всички ще обикнем това, което ни диктува нашата собствена природа, както и моята. Ако следваме истината, тя скоро ще ни донесе вътрешно спокойствие.
Но така вие можете да причините болка на приятелите си. Да, но аз не мога да продам моите свобода и сила, за да щадя тяхната чувствителност. Освен това, всички хора имат моменти на прозрение, когато гледат към абсолютната истина; тогава те ще ме оправдаят и ще направят същото.

© Гюлен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Mного ми хареса!6
  • истина е ...нито един коментар, а е хубаво
  • Най-много посерщения и нито един коментар... :D
Random works
: ??:??