7 мар. 2006 г., 12:13

Болка 

  Эссе
1925 0 4
1 мин за четене
      Април е.Падналия сняг постепенно изчезва в канала,под топлите лъчи на златистото слънце.Изчезва точно така,както изчезна и ти...А аз мислих,че любовта е вечна!Какво дете съм била!А може би трябваше да си остана дете,тогава поне бях щастлива!Вярвах в добротата,искренността,доверието...И най-вече-в любовта!
      А сега?!Сега не вярвам в нищо.В нищо освен в болката,защото тя е всичко,което ми остана от теб.Болката и самотата,която тя ми донесе,са единственните неща,които ми напомнят,че съм жива!
А може би и тя ще си отиде,а с нея и спомена за твоите очи,за ласките и целувките,които жадувам със всяка частичка от тялото си.
      Но ако тя си отиде наистина,какво ще ми остане на мен-нищо.Нищо,освен отдалечаващия се спомен за есентта,последната есен на моето детство.А може би и той ще изчезне,както всичко друго и тогава кой ще ми напомня,че съм още жива?Че дишам и че все още мога да обичам,ако не друго,то поне листата на дърветата,които капеха заедно с моите сълзи и сякаш цялата природа плачеше с мен и беше част от мъката ми.
      Но нищо,аз може да изгубя всичко,но не и спомена за своята илюзия.Защото въглените на първата любов никога няма да изгаснат.В сърцето ми ще тлее жарта,чакаща някой да я пробуди,някой да разпали пламъка и да ми припомни какво значи щастие,усмивка и най-вече-обич!Някой който да ме подсети,че мога да живея и без болката по теб!
      Но това си остава една мечта,а на мен ми се налага да се върна в реалността.Където ме чака сивото ежедневие,еднообразния живот,но най-нетърпелива да се върна при нея е болката,тя и нейната най-добра приятелка,станала вечна моя спътница-самотата...

© Стефани Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • мислите ти
    са все там...
    при любовта...
    всички ли сме ...
    така
  • мерсимного сте мили и се радвам,че сте харесали есето ми
  • Когато душата се е докоснола и вкусила от Любовта,тя говори по този начин!Иситнската Любов е жестока,но аз вярвам,че за всеки е отредено късче щастие с порция Хубава Любов!
  • Браво страхотно си отразила чувствата си...прекрасно те разбирам защото в момента се намирам в същото положение като теб...ужасно е да обичаш и чувствата ти да не са споделени...от все сърце ти желая успех...дано да си върнеш изгубената любов!!!
Предложения
: ??:??