2 июн. 2006 г., 13:22

Болка ли е любовта? 

  Эссе
2001 1 4
1 мин за четене

Любовта понякога е болка, която не отминава така лесно.
Тази болка понякога е много силна, но никога не трябва да се отчайваме от любовта.
Живота все пак е пред нас. Винаги има беди в живота, в който ние трябва да се справим.
Любовта си идва и си отива, когато най-много я желаем... Но ние не можем да си представим живота без любов. Любовта не подминава никой, тя минава през всеки един от нас (хората)...
За някой тя остава само спомен и приятелство. Понякога сме готови на всичко за любимия ни човек. Но някои хора не оценяват това, което
любимият човек е дал  за тях от себе си  или им е помогнал в трудни моменти...
Но всичко минава и си отива. Както казват хората - "Всичко има край".
Никога не заменяй обичта с омраза, защото е най-подло да мразиш човека, който до вчера си обичал/а!!!
Случвало се е на някой да мрази и да обича, но едно е да мразиш друго е да обичаш...
Омразата наранява много, когато се замислиш и разбереш, че не е вярно, тогава тя най-много боли. Обичайте се и никога не се отчайвйате от  живота, защото сега започва!!!

                            ОБИЧАЙТЕ СЕ !!!

© Христина Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • мда, има повторения, но последните няколко реда ми харесват и то много, 5, втория срок ще е 6
  • Мене не ми харесва. Има повторения. Кратко е... Съжалявам, но моята оценка е 2
  • Хубаво е. Даже много. Вярно е, че има много повторения, но мисля, че с тях се достига силата на пр0изведението. =}~
  • Ми какво да ти кажа - пиша 5 (ама е поущрителна)
Предложения
: ??:??