8 апр. 2010 г., 21:31

Да реализираш мечтите си 

  Эссе
3604 0 2
1 мин за четене

                                          Да реализираш мечтите си
                                                             (ece)

  Мечтите! Те са нещо, което таиш за своето бъдеще. Мечтите са всичко онова, което сънуваш нощем. Те са винаги в ума ти. Те са онова, към което те тегли сърцето. Те те карат да вървиш напред. Приемаш реалността и подготвяш резервен план за бъдещето, но за нищо на света не се отказвай от мечтите си.
 ,,Младите пропиляват младостта си ’’ - това бях чула от някого. Но да си млад не е престъпление. Младите хора преливат от енергия! И ние имаме да кажем много, а и не само да кажем и да осъществим мечтите си.
 Казват, че човек е толкова голям, колкото са и мечтите му, но за това да реализираш мечтите си не ти помагат думите, а действията. Когато искаш да постигнеш нещо, търсиш начин, а не причина.
 Да реализираш мечтите си е същото приятно чувство да ги изживяваш дълго след това. Със сигурност  мога да кажа, че никога няма човек да реализира мечтите си, ако не се протегне колкото се може по-надалече и нависоко.
 Най много сълзи са изплакани по сбъднатите мечти. В повечето случаи е така, но по-ценно от спомените, които ти остават, защото в края на дните ти най-важното богатство са спомените и чувствата, които са останали от реализираните мечти.
  "Животът не се измерва с броя вдишвания, а с моментите, които спират дъха" - именно това са мечтите - спиращи дъха моменти.

 

© Г-ца Герчева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Много хубаво есе. Имаш 6 от мен. Всеки човек има мечти и най-сладко се живее с осъществените мечти.
  • Браво на тебе,есето ми хареса!Един савет: за да постигнеш нещо,трябва да се лишиш от нещо! повярвай ми така е.
Предложения
: ??:??