Боже, щастие е да си ученик поради много причини!!! Обичам го и същевременно го мразя. Единствената ми омраза е, че понякога ме мързи да уча! Боже, но ако не е то, кой ще лекува болките ми от любов. Боже, тези детски 12 години се запечатват във всеки ум... И има спомени незабравими на мъката от 2-та и щастието от 6-та... И то ни показва пътя към отговорността и да знаем как да постъпим в някои ситуации! То е ценно съкровище, като книгата то ни дава знание... А когато си тежко ранен от любовна стрела, ти се скрий в урока и бъди внимателен, защото ако сега не получиш любов, не се притеснявай, учи, след време тя ще дойде! Да си ученик е истинско богатство, което всеки човек може да има.
Наистина в училище получаваме първите си уроци,базисните си знания - и не толкова от уроците,а от общуването,от социалните контакти...разбираш,че нищо не разбираш...ако тогава не научиш уроците на живота,ще се наложи да ги преживееш отново,но като голям...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.