10 окт. 2018 г., 00:15

Есенно 

  Эссе » Философские
1048 3 2
1 мин за четене

Разкъсвам се, на части се разкъсвам. Пилея есенни надежди, вярвам в чудесата. Разкривам отново света и сякаш станал е по-приказен и по-живописен. Дълбая по кората на дърветата. Живителната им мощ вече не  е тайна.
Късам себе си, част по част и чертая обръчи от страст. Онази първичната. Пламенна и дива. И тук съм, и не съм, Пепеляшка с рокля от мечти.
Губя се в непознати коридори и удрям егото в нощта. Част от мрака, а в него къде съм аз?
Ридая в шепи, танцувам с вятъра, набирам сили за обичта.
И разголена като отворена книга, прекрачвам прага на позволеното.
Устните ми са огнени бездни от незадоволени амбиции.
Повярвах в прераждането. Душата има ли име?
И с какво да я докосна?
Сред есенните багри танцувам валс. Природата ми ръкопляска и смея се от сърце.
Рицари, донкихотовци, обладават тялото ми. И влюбена, и щастлива съм – чувството изпепелява сетивата ми.
Дворец и маски – карнавал, очи и устни- разголени като самодиви.
Пореден екот, а с него идва и забравата.
Непознати хоризонти, ставам част от вятъра.
И спокойно ми е, някак леко – птица ли съм в града?
Празни надежди, после тромави въздишки, ме преследват, раздира тишината простотата на чувствата.
Летя и падам, прегръщам и отдавам се... - нека бъда песен!

© Ана Янкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??