16 сент. 2005 г., 21:48

Глупотевини... 

  Эссе
2016 0 14
9 мин за четене

 

 

 

В началото бе слово....условностите после дойдоха!

***
Прави добро! Ама не на инат деее

***
Абе....Айдееее

***
Горкият Цезар! Пожертва се, за да се радват жените на сечения!

 ***
В началото бе слово... сребърниците после ги броиха!

***
Миг невнимание - цял живот...БАЩИНСТВО!

***
Живота е безкрайност в която достигаме до крайности!

***
Педанта не е педал, но се държи като такъв!

***
Жената ляга с първия мъж от любов и любопитство – да разбере как е! С втория- за да разбере има ли разлика, с третия за разнообразие, а с останалите по навик!

Мъжът ляга с жена за първи път за да се похвали на приятелите! Втория за да се почувства завоевател, третия за бройка, а с останалите – за спорт!

***

Изневярата е търсене на загубеното в любовта!

***

Омразата е перфидна форма на самонаказание!

***

Завистта е пълна слепота за собственото несъвършенство!

***

Воайорът е примат слязъл от дървото, но стигнал до първата дупка!

Компютърния админ и модератор е надскочил дупката примат , но заседнал на ключовете в интернет!

***

Душата е като рентгеновите лъчи – никой не я е виждал, но пък как детайлно я описват поетите!

***

Милиони мечтаят да се родят в Бъкингам, но се броят на пръсти успелите!

***

България било прекрасно място за живеене!  Твърдят го избягалите от тук....

***

Интересно нещо е носталгията – мъка голяма!  Но пък страдащите предпочитат да се мъчат...

***

Вярата е първата стъпка към омразата за измамените!

***

Не е вярно ,че Надеждата умирала!  Просто идва по-хубава...

***

Любовта няма граници!  Само лимит от време...

***

Любовта от пръв поглед се убива от внимателен оглед...

***

Ако някой ти е станал досаден – дай му малко пари назаем. Повече няма да му видиш очите!

***

Затворът е велика среда за превъзпитание!  Толкова добре се шлифоват уменията...

***

Смъртта е продължение на живота с други средства!  Убийствени...

***

И пак е време разделно – партиите делят парите от дрогата!

***

Понякога връщането назад е голяма крачка напред!

***

Умният се смее на собствените несъвършенства, глупакът се надсмива на чуждите!

 

 

Друго - друг път!

© ШЕМЕТ Тарантупски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Да Дими!
    Понякога и сред простите неща се намират усложнения!
  • Да, има мъдрост в глупотевините ти! Впечaтлена съм!
  • Начи Юрка, не напразно съм драскал...
    Радвам се!
  • Прочетох! Впечатлен съм, признавам!
  • Да видим сега! Първо, благодаря ти, че ми отговори - не всеки е склонен да го прави, особено когато му задават неудобни въпроси. Аз, обаче, се имам за човек с мнение, така че, надявам се, няма да се сърдиш много ако го споделя. Та: действително няма пълен набор от жанрове, но ти като ползвател на този сайт би трябвало да си съгласен да спазваш неговите условия. Иначе какво ще ми попречи утре да публикувам един роман в "Стихотворения" примерно, като се оправдая с това, че няма категория "Романи"?!?

    Второ, съжалявам ако си възприел втория ми въпрос като обвинение (той действително, но напълно неумишлено, си звучи точно така). Все пак, не ми отговори дали си публикувал въпросните глупотевини (или може би "глупотевини"?) на друго място.
  • Драги ми Юри...
    1. нямаме голям избор в определяне на формата на произведенията и кое как дойде...
    2. не съм чел нейде това, а са си мой глупотевини...
  • Не, че не ми харесва написаното - точно напротив. Имам само два въпроса:
    1. Откъде-накъде реши, че няколко абсолютно несвързани изречения могат да се нарекат есе?
    2. Сигурен ли си, че всичко написано е авторско? Защото аз пък съм сигурен, че съм виждал повечето от нещата и друг път в нета (но може би пак са били оставени от теб, не знам).
  • кАсно е Доре! Аероплано изфърче докато оратихме!
  • Чакайте да си стегна и аз багажа бе!!! Що са уговаряте без мене?
  • Катеее, полета е днес в 10:55! Чакам те на аерогарата!
  • Ехххх, мъдрец си ми ти! Което си е право, си е истина! О,соле,мио да пея с вас...на Хаваите
  • Има истина само,Вероника! Но се радвам, че ти харвсват
  • Любовта е когато О,СЛОЕ,МИО те грее на Хавайте....
  • а любовта какво е)))
Предложения
: ??:??