5 авг. 2019 г., 14:20

Харесва ли я? 

  Эссе » Любовные
1059 0 1
1 мин за четене

История за приятелство или любов. Тя започна работа при него случайно, но го хареса от самото начало. Той беше мъж със стил на живот, рационален и унесен в работата си, но не и безпомощен. Тя бързо отхвърли идеята за връзка с него, защото, той имаше приятелка. Но в не очакван момент неговата приятелка го предложи на момичето. 

Тя се съгласи и започнаха връзка, но тя не знаеше какво точно да очаква. Той в живота си има майка на легло и дете, а при младото момиче има само нейното дете което е по малко от неговото. Разликата между тях е 10 години, но станаха близки, той искаше много да и помага, но тя все му от казваше, тя твърди че е само уважение, а той че е само секс. Той я кани когато може да са само двамата, защото трудно намира моменти в които да изпрати детето някъде. Тя оставя своите вещи при него, през повечето време все са заедно, но от скоро той започна да страни а тя се опита да сложи край. Но и на двамата не им се иска това. Той и казва че е красива и че ходи много предизвикателно облечена и все гледа да се облегне на нея или да и докосне косата, но когато я попита какво искаш тя отговаря искам повече. Той и предложи да пробват да живеят заедно. Но тя пак отказа. А сега накъде? 

© Боряна Ганчева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??