5 дек. 2022 г., 01:24

Институционалност 

  Эссе » Социалные
778 0 0
1 мин за четене

За пореден път след избори и за пореден път вероятно с предстоящи избори от национално значение. Може би трябва най-накрая да се запитаме каква е важността на някои европейски проекти или по-точно какво е нашето незнание за тях. Като например проекта за развитие на регионите. Това е проект, който не само е по предназначение за регионите, областите, общините, но и за модернизиране и изравняване на икономическото състояние на неработещи местни механизми. Управлението на икономиката и въвеждането на иновативни технологии трябва да се разглеждат не само в техния обхват на дейност, но и да се запитват какви са причините за икономическата изостаналост, като спечелилите доверието на политиците графики трябва да работят в интерес на приходите. Хората не трябва да се смятат като разход или да се смятат като разход едва след като бъдат изчислявани брой хора, които да бъдат съкратени. Институционалното обхващане на гражданското общество трябва да бъде не само стремеж  за извеждане на преден план на по-ефективен начин на управление на партиите, но и рамка, в която да може да бъде преместен общоевропейски проект, на съзнателно, морално, гражданско ниво, вкл. Изнасяне на казус до европейски институции или праворешаващи органи.

© Мария Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??