8 сент. 2014 г., 17:44

Искам да те целуна 

  Эссе » Любовные
2720 0 0
1 мин за четене

 

    Позволи ми, мила моя! Да направя нещо, за което никога не съм спирал да мечтая, как един ден ще се случи! Всъщност, то вече е факт! За пръв път желая, толкова силно! И то е... да те целуна!!! Чистосърдечно и добронамерено, искрено и от сърце!

 Позволи ми. Да се докосна до душата ти, надниквайки за миг. Там, в онова вълшебство, което си скътала дълбоко в себе си. Незнайно от кого, но може би защото... Вероятно заради някой, който в минал момент си допуснала да погледне. Някой незаслужил, който се е възползвал, който е злоупотребил. Някой, неуспял да оцени. Това съкровище, което е видял! Безценното, истинското и любящо създание, сътворено в дъното на душа ти! Произтичаща от същността, сътворена единствено за и с много любов!

 Позволи ми, мила моя! Дай ми шанс, допускайки ме за миг до теб. Погледни ме, насочи съзнанието, отвори сетивата си. Озарявайки ме с една частица ще почувстваш и усетиш, колко скъпа, колко важна си за мен! 

  Нека ти покажа, доказвайки онова, което безкрайно дълго съм пазил! Срещайки точно теб, да те даря, да ти отвърна! И точно теб да целуна!

© Сед Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??