20 мая 2008 г., 22:35

Как си представям моето бъдеще... 

  Эссе
30473 0 0
2 мин за четене

Винаги съм си мислела как ще изглежда моето бъдеще - какво ще работя, дали ще се омъжа, колко ли деца ще имам…

Представям си бъдещето ми с поне едно висше образование и добре платена работа, съпруг, който ме обича и две деца - да ме радват и които да глезя.

За всеки човек е важно да е образован, с богата обща култура. В много случаи образованието помага да се намери добра работа с високо заплащане, защото  в наши дни трудно може да се създаде и изхранва семейство. За да успея в избраната кариера, е нужно и да я харесвам, защото „ако си избереш професия, която обичаш, после цял живот няма да ти се наложи да работиш“. Аз не знам какво точно искам да работя, но няма да е лошо да е нещо, свързано с химията.

Второто важно нещо, което искам да ми се случи в бъдеще, е да си намеря добър съпруг. Всяка жена се нуждае от нежност и грижи, които само един мъж може да и осигури. Не случайно всеки търси своята половинка, с която да се обвърже ”докато смъртта ги раздели”. Моят съпруг  трябва да бъде чаровен, работлив, интелигентен, забавен и обичлив.  Освен това той трябва да ми угажда и да ме слуша какво му говоря, защото мъжът е главата на семейството, но жената е вратът.  Статистическите данни показват, че само 3-4 процента от жените намират мъжа на мечтите си, така че ми пожелайте късмет и упористост.

Най-важното за една жена е да роди и отгледа деца и може би те са причината тя да се чувства пълноценна и щастлива. Още от малки момиченцата си представят какви майка ще бъдат. Моята братовчетка е на 8 години и постоянно ме кара да играем с куклите на майки и деца. Дори и тя вече си представя своето бъдеще като майка. Аз искам да имам две - момче и момиче, защото както беше Брад Пит – „децата са най-голямата радост!“  За всеки човек е важно през краткотрайния си живот на земята да дари поне малко любов на някой или нещо, иначе никoй няма да го запомни. Нима най-добрият начин не е като отгледаме и възпитаме едно добро и умно дете?

Вероятно всеки се е замислял какво иска да постигне в живота и как вижда своето бъдеще. Аз искам просто хубава работа и добро сплотено семейство.

 

© Христи Георгиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??