13 февр. 2010 г., 10:57

Как си представям своето бъдеще... (подходящ за ученици от 7 клас) 

  Эссе » Ученические
4707 0 1
1 мин за четене

Винаги съм се чудила как ли ще изглежда бъдещето ми... Мислила съм си за образованието, за това - дали ще си намеря работа, дали ще се омъжа и дали ще имам деца...

 

За всеки човек е важно да е образован и да има богата обща култура... Да може да се включва в разговорите на другите, по-различните науки...

Лично аз си представям бъдещето си с поне едно висше образование... Но преди това искам да вляза в гимназията, която искам да уча... В която имам желание да вляза... Но никога не трябва да се влияя от мнението на другите... защото не ТЕ, а АЗ ще уча там... Някои хора, които ми завиждат - правят всичко възможно, за да ме разубедят... Но никой няма да успее да го направи, освен ако аз самата не реша това...

 

Второто нещо, което искам да ми се случи в бъдеще, е: да си намеря половинката на мечтите ми... Той трябва да е интелигентен, умен и красив... И най-важното е да се разбираме и обичаме. Трябва да се допълваме взаимно, за да успеем да живеем заедно един живот...


И според мен най-важното за една жена е да роди деца... Аз искам да имам две - момче и момиче... А и както беше казал Брад Пит - "Децата са най-голямата радост"...

Ние, момичетата, още от малки си представяме какви ли майки ще бъдем.. Всяко момиче, когато е малко, играе с куклите си на майка и деца...

А и мечтата на почти всички момичета е да се занимава с децата си... Да слуша проблемите и радостите на детето си... Да им помага в трудните им моменти... Да си играе с тях... Да им помага при трудните уроци...

 

Вероятно всеки си е мислил как ли ще изглежда бъдещето му...  просто искам да имам добро образование, добра и желана работа, прекрасен съпруг и две мили деца.

 

© Йозито Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • brawoo obrazowanieto e nai wajno 6toto bez obrazowanie za nikade
Предложения
: ??:??