3 мая 2007 г., 15:00

Какво скрито искам да видя? 

  Эссе
4412 0 0
1 мин за четене
Като си помисля, че съм на 16 години, си казвам: "Колко неща съм научила и колко не съм, и предполагам, че те ще са много вълнужащи!"
На въпроса: "Какво скрито искам да видя?", бих отговорила: "Много неща!"
Искам да видя душата на човека, да разкрия тайните, мислите, мечтите му, да надникна в неговия свят дори за една минута, да видя какво иска и какво не иска от живота. Бих искала да надникна и в душите на приятелите ми, да разбера какво мислят за мен. Дали ме обичат, уважават или мразят, а може би съм им безразлична. Ето това искам да видя. Би трябвало някъде някога да се появи човекът, който ще се слее с душата ми, ще разкрие найните болки и радости, тревоги и чувства. Като се замисля, смятам, че ми се е случвало да усетя какво чувства другият... Искам да разбера сърцето му, колко силно бие то, колко силно може да обича и да мрази. Дали може да прощава, да казва истината - за живота, любовта и приятелството? Предстои ми важен път, който трябва да извървя. Път на превратности и загадки, на тъмни и светли дни. Времето ще покаже!
Времето е най-точната оценка за всичко.
Времето е вечно, любовта - също!!!

© Хриса Стефанова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??