22 дек. 2009 г., 21:47

Коледни усмивки 

  Эссе » Другие
1240 0 2
1 мин за четене

Коледни усмивки

Тази година реших да събера коледните усмивки на хората и да ги изпратя до всички белобради старци, подаряващи на децата си истинско щастие. Реших да бъда по-добра.

Тази година Коледа ще бъде изрисувана в очите ми, а не в глуповати снежинки, разхвърляни навсякъде. Ще ù създам образ на мечта, посята някъде дълбоко в мен - отразяваща усмихнатите ми надежди.

Ще запазя коледното вълнение само за себе си, за да ми навява усещане за спокойствие чак до повтарянето на светлия празник. А сега проста ще очаквам екзалтирана магическата нощ на Коледа, изпълнена с положителни емоции и усмивки.

Да, коледните усмивки не са като обикновените. В тях има очакване, в тях има неподправен стимул към доброта, към съвършенство.

Тази година Коледа няма да бъде просто празник. Тя ще бъде истинско преживяване - за мен, за теб и за всички около нас. Магията ù ще ни събере заедно, за да споделим искрената си радост и съкровените усмивки. За да покажем истинското си щастие не просто тук или там, а на целия свят.

Весела Коледа на всички!

© Радосвета Петрова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Усмивка и сбъдната мечта...
  • Една усмивка и от мен! Да ти е усмихнат, събран и наситен със съдържание празника, точно като есето ти. Поздрави, Радосвета!
Предложения
: ??:??