20 мар. 2010 г., 20:12

Коя съм аз 

  Эссе
6755 1 2
1 мин за четене

                       КОЯ СЪМ АЗ

 

     Коя съм аз?  Каква съм аз?

     Рано или късно всеки човек се изправя пред този въпрос.

Според мен, да  се описваш винаги е трудно, защото рядко човек може да бъде обективен спрямо себе си, да се причисли към един или друг тип хора; романтици, скептици, реалисти, оптимисти, песимисти, или какъвто и да било вид; да се вмести в определени рамки...

    Някой беше казал ,че любовта  е най-добрият лакмус за характеристика на  хората…    

    Ето защо ще ви кажа какво обичам, а вие преценете  каква съм.

    Влюбена съм в музиката, тя е моето средство  за медитация. Живея на Балканите  – на кръстопътя между Изтока и Запада и  е нормално да харесвам разнообразна музика. Сред западните изпълнители много ми импонират текстовете на Боб Дилън, ритмите и мелодиите на Майкъл Джексън и гласът на Елтън Джон. Обичам и нашата  автентична народна  музика.

    Обичам изобразителното  изкуство... Според мен най-прекрасното нещо в него  е  не само, че може да го разбереш, но по-важното е да го усетиш вътре в себе си, защото една картина, една скулптура  и едно произведение, под каквато и да е форма могат да обърнат светогледа ти, ако го изживееш така,  както го е изживял създателят му...

   Обичам  изобразителното изкуство и музиката, но харесвам и много други неща.

   Харесвам очите си, защото с тях говоря повече, отколкото с думи.
   Харесвам утрото, защото винаги ми вдъхва надежда и оптимизъм.
   Харесвам прегръдката на любимия за мен човек, защото е нежна, силна и стабилна. Дава ми сигурност и спокойствие.
   Харесва ми да общувам с хората и да се радвам на уникалността на всеки един мой събеседник!

   Мога още много да споделям за себе си, за предпочитанията и пристрастията си... но предполагам, че вече сте разбрали що за човек съм....

   Едно обикновено момиче от 21 век...

 

 

 

 

© Соня Кирилова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Някой беше казал,че само миговете,прекарани в красота са истинските мигове в живота...именно само от красота са изписани любимите ти занимания и любими мигове.Ако горе описаното е истина-ти си един страхотен човек!Все пак-опитай да изложиш и нещо отрицателно у теб,все пак не всички сме перфектни .ПОЗДРАВ!!!
  • а кой е казал, че трябва да се причисляваш към определена група хора?
    Поздрав.
    /post scriptum: дилън е бог, адски се радвам, че ще имаме шанса да го видим в софия/
Предложения
: ??:??