Въпросът, на който трябва да си отговорим преди да разберем какво е любовта, е: "Съществува ли тя?"
Отговорът може да бъде даден само от човек, който я е изпитал. Според мен тя е магия, която идва изневиделица. Кара те да се замислиш над малките неща от живота. Любовта обхваща дори най-незабележимото от окото. Когато я откриеш, се радваш, когато я изгубиш, страдаш! Всеки трябва да открие смисъла и, за да е щастлив.
В един миг може да си мислиш, че няма да я откриеш, защото още не е посетила сърцето ти, но трябва да повярваш в нея и да знаеш, че любовта е някъде там и ще те застигне тогава, когато най-малко я очакваш. Боли от несподелената любов, но всичко минава с времето и в сърцето ти остават само красивите спомени от нея. Любовта бележи същността ти за цял живот. Някои казват, че любовта е истинска, когато започне с лъжа. Според мен не е така. Истинска е, когато се научиш да вярваш на човека до теб, когато се чувстваш щастлив и когато е споделена.
"Любовта винаги е търпелива и добра. Никога не е ревнива. Любовта никога не е надута, нито суетна. Не е груба, нито егоистична. Не е обидена, нито сърдита." От това разбираме, че Любовта не притежава нито едно от тези качества, а те са характерни за самия Човек.
Какво е любовта ли? Тя е магия, подарък, който ти е даден, за да разбереш смисъла му. Любовта е единственото чувство, което не признава нито минало, нито настояще, нито бъдеще!!!
© Ралица Банова Все права защищены