22 июл. 2007 г., 00:15

Мечтите-кратичко 

  Эссе
1481 0 4

Мечтите осмислят нашия живот, карат човек да се чувства значим да се чувства ценност. Ако той се откаже от това, просто сам се обрича на нещастие, защото хората без цел се обезличават, животът ги смачка със ярост, нали не познава дума като милост. Затова е по-добре да се бориш за това, което би могло да те дари с блаженство и да опазиш пламъка-живец в душата си. Не веднъж мъдреците дори са казали, че няма щастие без болка и няма триумф без падение. Така че не бива да се предаваме пред трудностите, които ни заобикалят и пред слабостта - това коварно чувство, а да продължаваме да вярваме, въпреки всеки и всичко във своите блянове. Все пак, нали човек е голям колкото са големи мечтите му. Затова напук на злъчните коментари Аз вярвам. Какво като някой ме спъне и падна, ще се изправя и ще продължа, защото мога и искам. Вече нямам страх. Най-накрая разбрах, че който мечтае, може да се нарече  истински достоен за уважение човек.

© Ивето Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Кратко, смислено и красиво!
    Поздрав!
  • Браво, Иве! Вярвай в мечтите си, мила! Тази вяра ни дава сили да гледаме и да продължим напред! Поздрави за есето!
  • продължавай,да следваш мечтите си Иве - добре написано!
  • Така е, поздравявам те за това достигане Иве.

    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??