20 мар. 2007 г., 11:44

Може би любов 

  Эссе
1821 0 5
4 мин за четене

Любов ли е да мислиш неспирно за един човек - по цели дни и нощи, да го сънуваш, да мечтаеш за него, да си задаваш хиляди въпроси, като: ” Какво ли прави той сега; дали  поне малко мисли за мен; дали изобщо се сеща, че съществувам? ; с кого ли е сега, къде ли се намира, какво ли прави? “ и още много други въпроси да нахлуват в ума и да парят, защото чакат отговори, макар и да знаят, че няма да ги получат?

 

Любов ли е да желаеш най-доброто за любимия? Да си готова

 да му помогнеш със всичко, по всички възможни начини, да се радваш,когато разбереш, че помощта ти му е била от полза, да се опитваш да го развеселиш, щом видиш, че е тъжен, да направиш всичко възможно за да бъде щастлив. Защото, когато той е щастлив и ти си щастлива!

 

Любов ли е да трепваш всеки път, когато случайно се докоснете, да се изчервяваш всеки път, когато го видиш, или дори само когато говориш за него, да се радваш на всеки миг внимание, който той отделя за теб?

 

Ако всичко казано дотук е любов, то значи аз може би съм ВЛЮБЕНА!

И това, което изпитвам към това момче, е може би любов!

 

 

 

                                                                                        И кой знае дали е така ?

                                                                       Може би моето сърце или... Дали той знае?

 

© Мариана Димитрова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Чувствам се по същия начин.Браво!
  • afroditka (Мери Пиарс) 28-03-2007г. 12:19
    На мен ми хареса много,може би защото и аз се чувствам така,но дали е любов незнам и аз това се чудя,но едно е сигурно че това е пътя към нея. Рано или късно ще разбере!
  • На мен ми хареса много,може би защото и аз се чувствам така,но дали е любов незнам и аз това се чудя,но едно е сигурно че това е пътя към нея. Рано или късно ще разберем!
  • спокойно можете да ми казвате ако нещо не ви харесва.по този начин ще си взема поука
  • хубаво е наистина
Предложения
: ??:??