Живеем в свят на безкрайна война, война на страхове и мечти, на свянове и покази, на тайни и безразличие. Война на слабости и несгоди... Безкрайни мъгли. Сякаш забравили доброто и сякаш изморени от целия този фалш се превръщаме в апати на цялото безвремие. Водим се по течението на ежедневието: лъжа, страх и безсилие... Нима вечно ще го търпим? Нима вече не вярваме в мечтите, нима сме загубили способност да жадуваме? Нима не желаем да изкрещим исината, да изтупаме от себе си гнева и страха? Не е ли време да сложим край на цялата тази ирония, да пуснем щастието в живота си, да въведем мир и спокойствие в душите си? Нима не можем да признаем любовта? Да открием истинската и същност - на нежност, красота и величие. Нима тя не ни прави истински в цялата ни същност, нима не е извор на щастие и благодат? Тогава, приятели, защо бягаме от нея? Нима е толкова трудно да я допуснем в световете си? Да изградим своя свят, свят с бъдеще? Та какво е щастие? Душевна страст на вяра или крепост на спокойствието, а може би сила да бъдем себе си и такива, каквито винаги сме желали? Но както и да го наречем, вътрешно знаем, че факторите на щастието са добродушието, любовта и искреността. Е, приятелю, готов ли си да го откриеш? Само ти можеш да промениш света, само ние можем да превърнем тази мъгла в светлина: лъжата в откровеност, войната в мир, слабоста в безстрашие, мечтите в реалност!!! Само ние избираме пътя си, нека той бъде озарен от правда и щастие. Нека бъде любовта, нека сме щастливи... Ние го заслужаваме!
"...факторите на щастието са добродушието, любовта и искреността".
Точно така, но за съжаление често го забравяме и лесно нараняваме другия.
Поздравления!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.