25 апр. 2009 г., 21:10

Моята България 

  Эссе » Ученические
7911 1 0
2 мин за четене

 Моята България

 

   „България, тази чудна и приказна страна." - така ще кажат повечето хора. Но в нашата мила родина, не всичко е така прекрасно.

   Миналото ни е било изпълнено с много битки, войни, робства, но в онези дни хората са запазили българщината и са я съхранили. А сега, в наши дни това не е така. Всеки гледа да прецака останалите и да мисли само за себе си. Всеки се прави на мил и добър човек, само когато му е угодно. Ако някой непознат има нужда от помощ, ние ще го подминем и може даже и да го напсуваме. Всеки се мисли за повече от другия, подценява всички около себе си и се прави на такъв какъвто не е. Но може тези хора, да се държат така, защото не са могли да оцелеят по друг начин в тая държава, но това са само предположения. Това е сега България. Днешното поколение е такова. Е, това ли е красота, това ли значи приказна страна ? Една държава е истински красива, когато и хората в нея са такива (но по душа).

   Ами хората, които ни управляват? Те какви са? Има ли поне един българин? Има ли поне един, който да мисли, наистина за България? Или всички гледат парите, властта и нищо друго ? Ето, това е истинската България. Харесва ли, ви...?
Може и да имаме прекрасна природа, просто удивителна, но с такива хора около нея, тя няма да се запази много дълго време. И след години, не стига, че хората ще са такива, но и природата ни, няма да я има... Ще бъде погубена и тогава всички, ще усетят, че сме направили една голяма грешка. И като хора, и като правителство, и...
      Ето това е истинската България. Пълна с хора, които не осъзнават какво става, защото мислят само за себе си и с още много, много проблеми, които не могат да бъдат разрешени сами. Разбира се, има и изключения. Но все пак в една 7 милионна страна процентът, който заемат „нормалните хора" е минимален, а и да не забравяме, че доста голяма част от тези 7 милиона са турско население.

    Сега може сами да си направите изводи за това каква е същината на България и че винаги, абсолютно винаги под красивата обвивка се крие нещо много лошо и неописуемо в определени моменти.

   „България, таза чудна и приказна страна."

© Иванина Янакиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??