Музиката е едно от най-хубавите неща на този свят. В нея текст и мелодия са неразривно свързани. Слушайки музика, времето минава по-бързо. Има различни видове музика, за различни настроения. Подразбира се, че когато си весел, слушаш по-бърза музика. Когато си тъжен, разтроен или дори влюбен, слушаш бавна музика, примерно баладите. Бавната музика стига до душите и сърцата на хората. Тя е нежна и много мелодична. Бързата музика обикновенно се слуша за забавление на купони, партита, в дискотеките. Аз много обичам да слушам музика независимо каква е. Музиката върви ръка за ръка с много чувства - любов, тъга, щастие. Тя ги развива и обостря до толкова, че понякога изпадаш в екстаз. Всеки път, когато слушам музика, аз се съсредоточавам в текста и дори мелодията да е добра, ако текста няма смисъл, песента не ми харесва. Светът щеше да е черно-бял без музиката. Много обичам музиката и се надявам тя да не изчезне, което е възможно, защото много хора умират или биват убити, други няма какво да ядът, трети захвърлят собствените си деца в боклука, защото нямат средства да ги гледат. В тези области, където стават тези трагедии, никога не звучи музика. Хората там нямат фолклор, нямат свое народно творчество. Мисля, че не само трябва да им се отпускат помощи и да се правят дарения, а да се изнасят благотворителни концерти, като за тях входа да е свободен. Трябва музиката да стане достъпна за всяко кътче от нашата голяма планета и всички хора да чуят мелодичноста й, да усетят радостта, която тя носи, чувството за лекота, дори безтегловност. Да забравят своите проблеми, поне докато трае песента. Да се потопят в океана от приятни емоции, да поплуват в ]него и после пак да се върнат към жестоката реалност, но по-добри, със незабравим спомен. Танците са също важна част от музиката. Те описват много грациозно нейната ритмичност и нейният такт. Музиката трябва да бъде слушана по цялата земя. Магията и трябва да завладее всички живи същества. Музиката е моят живот!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.