26 янв. 2007 г., 15:20

Неизречено за майка ми 

  Эссе
6370 0 13
1 мин за четене
                                                                                  Като малка много плаках,
                                                                                  с вик разцепвах аз нощта.
                                                                                  Сега голяма съм и вече ти, майко,
                                                                                  плачеш и блъскаш своята глава.

           Само дъщеря знае колко много боли от това майка да те нарани. Много думи мога да кажа за майка си, но много малко чувства мога да й докажа. Към майките трябва да изпитваме любов, уважение и привързаност, но замисляли ли сте се колко пъти сме им показвали тези чувства? Те също имат нужда от любов, от малко внимание. Аз никога не намирам време да й покажа, че я обичам, да й докажа, че има дъщеря, на която да разчита. Винаги успявам да я нараня, да я обидя, да я изложа. Но много късно разбрах, че по този начин наранявах себе си. Сега ме боли от думите, които й казах, с които тя ми отговори, но е късно за прошка. Може би тя никога няма да разбере какво изпитвам към нея, защото бях лоша дъщеря. Но, майко, обещавам ти, че след време ще се гордееш с мен. Аз знам, че дори сега, ако четеш тези редове, ще се гордееш със своята дъщеря и знам, че отново ще скриеш радостта си от мен, и ще я преживееш сама, както във всички хубави моменти от живота ми. Знам, че правиш всичко това от гордост, която си предала и на мен. Аз никога няма да намеря ключа за сърцето ти, затова просто ще ти кажа: ОБИЧАМ ТЕ.
           Каквото и да кажем на майките си, те знаят, че ги обичаме. Никой никога не може да сподели всичко с родителите си. Затова ще оставя стиховете ми да говорят вместо мен:
                                                                                  Когато в сърцето ти има пожар,
                                                                                  когато в сърцето ти има тъга,
                                                                                  ти просто попитай своята майка добра
                                                                                  какво да сториш сега...
                                                                                  Нали и тя някога е била сама?

© Росица Иванова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??